Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Vi har vasket ned HELE leiligheten til jul og malt første strøk med maling i vinterhagen (men en kompis av sambo som er maler hjalp oss der da). Syns vi har vært flink jeg!
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Vi var på julebord i går, så vi sov litt lenge. Jeg henta ungene rundt kl 12, og kl 13 var jeg og ungene på åpning av ei julegate på museet her. Så på kusina dems dansa med leikarringen og spiste vaffel. Pynta pepperkaker da vi kom hjem igjen, spiste litt mat og var ute igjen for å se på tenning av julegrana på kirketorvet her kl 17. Da kom mannen min ut av soverommet for første gang i dag.... Vi var hjemme igjen litt før barne-tv, og eldstegutten på 4 år kunne ikke inn med det første. Han måtte være ute og leike litt i snøen. Så da fikk mannen i oppgave å måke litt samtidig. Nå har vi sett på barne-tv (som ikke fenger ungene mine i det heletatt..), spist litt kveldsmat og nå er det natta-tid for små her i huset. Så etter litt ryddig og ordning er det endelig tur for at mor kan hvile litt også....
Makka Pakka Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Samboeren og jeh har gått tur i skog og mark med begge våre små. Den minste på 7 mnd i pulk og den største på 2 år på akebrett/ryggen/gikk selv. Fikk trimma godt, det mange oppoverbakker og en av ungene i slepe på til enhver tid. Vi var ute i 2,5 timer. Når vi kom hjem laget vi skikkelig god hjemmelaget middag. Jeg følger VG sin vektklubb og er godt innenfor mine kaloriinntak i dag for jeg har spist sunt og passelig store måltid. Er skikkelig stolt av meg selv og fornøyd med dagen. Nå gleder jeg meg bare til Åndenes Makt.
hit og dit Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Denne skal eg virkelig kaste meg over! Er så stolt idag! Idag har eg lest i seks timer! Belønninga er tørre auge, vond rompe og ei følelse av å ha eit diiiiigert hode. Innimellom har eg vert litt borti ungen, men ho har nok vert med pappaen sin for det meste.
piano♫ Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har vært kjempeflink ;-) Vi har kosa oss med ungene hele dagen, vært på julegrantenning og oldeforeldrebesøk, lest bøker og sulla rundt. Ikke gjort det skafte grann i huset, men det er det da fremdeles tid til...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Vasket litt klær og såg gårsdagens leie film som jeg hadde sovnet fra.. mens mannen sov ut. Var ute i går så hentet ungen hos bestemor kl 11, gikk hjem og spiste lunsj sammen. Vasket og hengte og tromlet masse klær og vasket badet skikkelig grundig. Ungen sov en liten lur mens vi ryddet i hele leiligheten, støvsugde, vasket kjøkkenet utenpå dører og slikt, brettet klær,strøk klær og ryddet i skuffer. Hadde kaffebesøk og så farget jeg noen utvaskede klær, reparerte en søm i et sengetøy, og så tok gubben med seg gutten ut en liten tur, venter de hjem hvert øyeblikk. Og mens de har vert ute i 2 timer har jeg bare sløvet på sofaen, og bare vert gravid:) skulle vasket gulv men...
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 I dag her jeg vaska hele huset og pynta til jul! Sliiiiiiiten nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå