siiilje Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 skal ha tr kommende tysdag. jeg måtte bare ta en test nå. det kom med en gang fram en strek, så på den i 2 min og det var fortsatt bare en strek. av grunner måtte jeg forlate stedet og såg på den igjen etter 10 min. da va det kommet frem en svak svak strek i tilleg til den som var der fra før? hva tror dere?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Test en gang til du,vanskelig å skulle gi seg et skikkelig svar!!!Er du usikker på om tester er rett,ta deg en tur til legen å ta enten tisse/blod prøve så er du sikker....
tigergutt<3 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 en test kan fort snu fra negativ til falsk positiv når avlesningstiden er passert. Så her er det muligheter for begge deler. kommer litt an på hvilke test du bruker og hva det står i denne bruksanvisningen.
siiilje Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 billigtest.no har eg brukt. eg får heller ta ein ny test med morgenurin. er i 7 pp, etter avbrutt svangerskap pga fostervannsavgang i veke 19. er spent og håper at det har klaffa denne gangen:)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Du får ha masse lykke til denne gangen,håper du får positiv test på neste!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå