ryddemani Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 er en privat barnehage. Men får den driftstilskudd av staten? Lurer på om jeg kan søke kontantstøtte hvis vi får plass der.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Mulig jeg har misforstått, men tror det er sånn at har du barnehageplass så får du ikke kontantstøtte. Skal ikke si det sikkert asså, hadde elstemann i privat barnehage, vi fikk ikke kontantstøtte da. Men det er jo lenge siden, så kan jo ha forandra seg...
ryddemani Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Jo man får så lenge b.hagen man har plass i ikke får offentlig driftstilskudd. http://www.nav.no/page?id=265
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Er vel bare og kontakte bhg og høre med dem, men er det en stor bhg selv om den er privat så mottar dem nok driftilskudd ellers er nok bhg satsen på 5000 kroner for 100% plass i måneden. Men er det en bhg med 5 plasser er det jo fullt mulig den ikke mottar tilskudd, fordi lønnskostnadene er lave i forhold om det er en stor privatdrevet bhg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå