Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hvordan kjennes riene ut? Klarer du beskrive dem for meg , hvor ligger smerten , hvordan er den ,?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk kjempevondt i ryggen, på samme sted som menssmerter (bare mye verre såklart) I utdrivningsfasen ble det mer vondt rundt hele, magen også. Men har hørt om mange som får vondt foran også. Når riene først starter tar man sjelden feil tror jeg ;-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 rier ja... mine "egne" rier kjente ut som kraftige kraftige menssmerter, som bygget seg opp som en bølge. på toppen gjorde sdet rimelig vondt. Men drypp riene var helt anderledes. Da kjentes det ut som et kraftig "sug" i magen uten like. kan ikke beskrive det, men var ihvertfall mye værre enn mine egne rier. håper jeg slipper drypp denne gangen.
Kakebakesøte Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hm. Kjente riene i magen og det var som om et spyd trengte seg inn der ett sted og ble vridd rundt - altså ble kraftigere og kraftigere/bygger seg opp. Så poff, borte. Puh. Men de er (nesten helt) glemt nå og jeg er superlykkelig over at jeg igjen får oppleve en fødsel. Hadde det ikke vært for de 9 mnd man går og ruger ville jeg gjort det flere ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå