Gå til innhold

Har dere vært på julegrantenning i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det nydelig barnesang rundt treet, hornmusikk, mannskor, smånisser med mandariner, fakkeltog og familiekaffe på kulturhuset. Virkelig herlig familieettermiddag - og ungene slitne og fornøyde foran barne-tv`n nå. Jeg bare smiler, jeg.

Flere som har tent julegrana idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi, men i øs pøs regn vær. Ikke spesielt hyggelig. Men poden elsker korps musikk så han bare står og ser på de. Så det var jo fint masse flotte lys, men utrolg kjedelig vær.

Skrevet

Vi har vært..

Kom klissvåte hjem. Men maxi gikk i tog med drillen, og sang med skolekoret. Maxi og midi fikk ridd... Og alle 3 fikk pose av "brannbil" nissen...

Skrevet

ja, og det er det mest tragiske jeg har vært med på... det regner, men det er jo ingen sin skyld... ingen musikk, ingen nisse og de sa ikke ifra da de tente treet engang... plutselig var lysene bare på... og oppi det hele falt lille på isen og slo bakhodet sitt :o/

men jeg har aldri sett en så stor godtepose før... :o)

nesteår drar vi ett annet sted tror jeg!

Skrevet

ja det har vi!!

Var så koselig å se på fakkeltog med korpsmusikk og treet som fikk lys, korsang og ikke minst skikkelig snøvær!!!!!!!

Skrevet

Var det på fredag vi, ble litt skuffa.

kom en Julenisse med poser, var vel 2 stykker som sang. og det var det.

Men ungene ble glade for gotteposene da.

Skrevet

Ja det har vi =) Veldig koselig, selv om snuppa vår sov hele tida tross sang, musikk og masse folk i Trondheim =)

Skrevet

Nei og det er det 2 gode grunner til:

1. Har hatt besøk av besteforeldrene til guttene som bor veldig langt unna

2. Det har regna elver her i dag

Hadde jeg bodd nærmere byen så kanskje vi hadde gått/reist ut, men her som vi bor er det vel'et som stod for morroa og det er vel snakk om 6 barnefamilier totalt....

Skrevet

Vi var i går,på frøknas bursdag=) En veldig rocka versjon i år, så det var ikke den tradisjonelle julesangen sunget av skjelvende frelsesarmé-soldater.

Frøkna hadde nissekjole utenpå dressen, så hun lignet en sumo-nisse, hehe;) Gikk rundt treet noen sanger, så kom nissene, og da stormet alle barna og galne bestemødre bort dit for å sikre seg en godtepose

Skrevet

Joda, vi fikk da det med oss, i regnværet. Lilllegutt ble litt skremt av julesangene, var veldig høyt, men han ble veldig imponert av julelysene. Etterpå var vi på brygga i Tønsberg å drakk kakao med krem,koselig:)

Skrevet

vi har oxo vært på julergrantenning idag:) I Tønsberg i regnevær men var koselig da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...