Gå til innhold

Omgangssyke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi på 5 mnd har kastet opp fra halv tre i natt til 11 i morrest...har vært på sykehuset da vi ikke fikk i henne noe veske...var litt dehydrert men vi valgte å dra hjem for å prøve å gi pittelitt pupp hver halv time...har funket bra til nå:) Tror dere at hun er frisk nå siden hun ikke har kastet noe opp siden i 11-tiden i morrest? Eller er det noen der ute som har opplevd at de plutselig begynner å kaste opp igjen på natta etter å ha hatt en ettermiddag/kveld fri for oppkast?? Er så spent på hvordan det skal gå i natt...fikk jo ikke noe søvn nå i natt, så dersom det baller på seg i natt også tror jeg at jeg går på veggen...:-(

Er det foresten meningen at jeg skal vekke henne for å gi veske hver halvtime dersom hun tar kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi også hatt omgangsyke. Både jeg og jenta. Jenta mi spydde 5 ganger mellom 9 og 11 og så var det over. Hadde litt dårlig matlyst dagen etter. I går var det min tur. Spydde 10 ganger (på 12 timer) og det var jo ikke så gøy siden mannen ikke er hjemme akkurat nå.Jeg vil tro hun er frisk når hun har vært så lenge uten oppkast. God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...