maria isabell Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 heisann alle sammen:) noen som har triks for å bli gravid? er såååå utolmodig....
lana<3 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 El-tester, temping, vitaminer, kjerringråd.......masse sex rundt el..... Ellers prøve ikke stresse for mye (he he..stresser ikke vi...he he neida;)
maria isabell Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 ka vitaminer? er såååå lei av å vente....er ikke du også utolmodig? ønsker meg baby i magen til jul:)
Dotten Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Folat og tran er viktig å ta før man blir gravid, eller når man planlegger det! Også minst 3 mnd. ut i svangerskapet. Spesielt folat. Ellers finnes det flere tips på hva man kan ta. Mannen kan f.eks. ta Zink. Skal hjelpe på "svømmerene".. He, he. Finnes en laaaang liste her inne, som som regel skal være på 1. siden her på Bli Gravid. Masse tips om "hvordan å bli gravid" Husker ikke hva tråden heter, men ta deg en liten titt, så kanskje du finner den! Lykke til
maria isabell Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2007 takk:) zink har eg ikke lest....da prøver vi det:) folat tar eg hver dag...men hvorfor er tran viktig? det har eg ikke lest om...tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå