Gå til innhold

merker dere mye til graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hmm. Hva jeg merker

veeldig trøtt. Må gjerne ha ti timer pluss en dupp på en time eller to på ettermiddagen

 

kvalm blir verre og verre utover dagen

 

oppblåst i magen, den er i hardspenn, og jeg har allerede synlig mage, for de som kjenner meg

 

mensmurringer og stikkinger

 

litt øm i puppene

 

ekstremt hormonell

 

ellers bra hehe

 

Hvor langt jeg er på vei er et godt sprøsmål. IKM (hvis det blir riktig) var 31 oktober. 28 dagers syklus. Så noen kalkulatorer sier uke 5+3 og noen i uke 6... hm det skjønner jeg ikke men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mrket at jeg var gravid en uke før jeg testet positiv:)

ømme pupper. merkelig mat lyst. smak av dårlig ånde.

litt små vondt rundt skambeinet...

tydelige blodårer.

jeg som liker kylling kjempe godt avskyr d nå:)

fryser å svetter om hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+0. Testa i går!!

Merker litt - tror jeg. Går jo og kjenner etter hele tida da :.-) Ømme pupper, men foreløpig ikke noe utenom det vanlige før mensen. Mannen min mente entusiastisk at puppene var blitt litt større i dag. Ellers litt småknip nederst i magen. Litt småsvimmel også. Ellers krysser jeg fingrene for at jeg ligner på min mamma - ikke en eneste kvalm dag i løpet av to svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette merker jeg ikke men jag har gårr opp 7 cm rundt boobsa. hehe. Min kjære ser det ikke så godt heller, men jeg har målt meg en god stund og gårr opp fra 102 til 109 på ca 14 dager. Kan fortsatt bruke samme BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun litt murring i magen. Er nå 7+0. Jeg har 4 svangerskap fra før og alle har vært forskjellige. Jeg er ikke kvalm enda og lurer på når dette kommer da jeg skal reise til New Orleans i februar og videre til Key West........Dååååh gleder meg ! Har en liten på 6 mnd og var med han i magen i Orlando i fjor. Da va jeg kjempedårlig...spydde og frøs i 30 grader der nede! Og etterpå hatet jeg alt som hadde med amerikansk mat å gjøre........egentlig hele Amerika hatet jeg etterpå:-( Men ikke nå ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 5+6 uker nå

Har ømme bryster,litt mens murringer,fryser lett

Spiser lite og ofte og er ellers i fin form.

Ja,har også slitt litt med søvnen,men det går bedre nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er mojo1! Jeg er også 5+0, men har allerede vært småkvalmen i en uke. Jeg er veldig kvalmen om morgenen og kvelden.

 

Så nyt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...