Gå til innhold

merker dere mye til graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også 5+0 idag Mojo=) *hurra*

Jeg er litt småøm i puppene, de har vokst litt, klarer ikke tanken på sjokolade, småkvalm av og til og har fått litt mer utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner lite. Det bobler og syder litt av og til, og har antydning til ømme pupper, samt hard mage. I dag er jeg 5+1 og har dermed ny rekord ettersom jeg mistet da jeg var 5+0 sist ;) En tar med seg alle seiere en får sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen symptom, sett vekk i frå litt murring i magen og eit regelmessig behov for mat:) er i grunn glad for det, men er litt uverkeleg heile greia enno. reknar med det går gradvis opp for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har idag 3 dager igjen til IKM. Synes jeg har merket litt symptomer, men samtidig er jeg redd for at jeg overtolker alt kroppen foretar seg disse dager:) Frem til idag har jeg bare merket bobling og brusing i magen, men det kan jo liksågodt være en reaksjon på noe jeg har spist....ble ekstra håpefull idag da jeg sto opp og ble kvalm med en gang jeg åpnet kjøleskapet...spiste litt så gikk det over, men kom sterkt tilbake med hetetokter og litt svimmelhet senere på dagen. Usikker på om dette er symptomer el ikke, for kvalme kommer vel litt senere ? Hvis det kan være et symptom håper jeg at jeg føler meg like dårlig i morgen, hehe:) Hva slags symptomer har/hadde dere andre de siste dagene før IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt klare menssymptomer siden torsdag, og når de kommer bruker mensen og komme dagen etter. Så kjente jeg igår at det var akkurat som de ligamentene strakk seg (har vært gravid før så kjente det igjen fra det) Har merket når jeg skal spise og noe pålegg har jeg lyst på og annet frister rett og slett ikke. Hatt litt luft i magen og ble plutselig svimmel her en dag. Også blir jeg plutselig litt små kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket vel egentlig mer før jeg testet positivt.. kan jo hende fordi jeg var så spent, og nå har jeg slått meg til ro med at jeg er gravid.. men har veldig såre brystvorter og masse mensmurringer, det har jeg hatt hele tiden. Litt småkvalm om morningen, men går som regel over når jeg har spist litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker egentlig lite av alle symptomer. Bare mensmurringer, litt kvalme i ny og ne... Ellers super fin form.

Hadde praksis på operasjonsavdeling i dag, var med på keisersnitt det gikk fint men merker at jeg får store våte krokodille tårer lett. Hormoner er no herk!! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 6 uker på vei og kjenner vel eg bare ømme bryster og litt små kvalme. Lurer på hva dere sier til venner og familie for at de ikke skal forstå at dere er gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positivt for 3 dager siden, så er i min 5. uke nå. Merker egentlig fint lite symptomer. Bortsett fra manglende mens, da....hehe

Forrige gang sto puppene min i brann + at jeg ble så oppblåst noen dager før jeg tok test.

Nå må jeg se på testen for å skjønne at jeg er gravid....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg han veldig såre pupper. Her om natten våknet jeg av at jeg hadde lagt meg på magen, og det gjorde vondt i dem.. Ellers så har jeg mye mensmurringer. Bortsett fra det i knall form! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det på brystene, er litt øm i de til tider, og så litt murring i magen og litt utflod. Ellers er det svært lite.

Kommer vel mere senere. Har termin 6 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er utrolig heldig jenter:) Jeg hadde heller nesten ingen symptomer i første svangerskap utenom bekkenløsning på slutten.

Men nå..... blir gal snart.

- kvalm 24 timer i døgnet, men kaster ikke opp heldigvis...

- svimmel

- ikke matlyst

- sover dårlig

- trøtt hele tiden

- fryser hele tiden

. masse murringer og strekninger i magen

og er bare 5-6 uker på vei..... håper dette snart går over, så jeg kan bli litt mer i normal form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg tok positiv test for tre dager siden. Er 5 uker og 3 dager på vei. Har litt hodepine, og er VELDIG trøtt hele tiden. Merker også at jeg må spise ofte. Kjenner også litt mensmurringer, spesielt om kvelden.

 

Håper jeg slipper kvalmen, men leste at de som lett blir sjøsyk ofte er de som blir mest kvalm:( Da vil jeg slite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, merker mye synes jeg...utrolig sliten, trøtt og kvalm og uvel hele tiden...huff, orker ikke mye for det byr meg rett og slett imot siden jeg er så kvalm! er jo bare 5 uker på vei, men de fleste rundt meg har skjønt allerede at jeg er gravid...så her er det ikke lett og holde det hemmelig! er så surrete også...har liksom ikke fokus på det som jeg holder på med. er det flere som merker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...