Gå til innhold

hun vil ha ham tilbake!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver om dette, fordi det er vel ikke et problem i den forstand. Det forholder seg vel heller slik at dette er noe jeg går og tenker en del på.

Altså: eksen til mannen min har ei vennine. Denne venninna betrodde meg en del om eksen hans, nemlig at hun savner mannen min, at hun håper forholdet vårt ikke skal fungere, og at hun ikke har det bra sammen men sin nåværende kjæreste.

Det var hun som dro fra mannen min i sin tid, fordi de hadde vokst fra hverandre. Dette er 4 år siden. Siden dengang har jeg og mannen min fått en baby sammen. Jeg er veldig glad i ham, men vet også at han synes at han og eksen hadde et godt forhold, og at han ikke skjønte hvorfor hun dro dengangen.

Dette med at hun vil ha ham tilbake gnager ganske, må jeg innrømme. Er vel en slags redsel for å bli danket ut fra min side tror jeg.

Har snakket med mannen min om dette, men han sier at det er meg han er glad i.

Jeg vet hun ikke kan fordra meg, så hun hadde sikkert jublet om jeg og mannen min brøt. Men jenter, overreagerer jeg når jeg tenker masse på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du gjør det... er en helt naturlig reakson spør du meg... men jeg håper for guds skyld at din kjære har litt mer i pappen en som så og at han blir.... han har tross alt satt et barn til verden med deg, og vil sikkert ikke se den ungen kun i annen hver helg.. og han er sikkert kjempe glad i deg..

Får håpe han har bearbeidet bruddet og alle spørsmålene og at dere kan leve lykkelig sammen du og mannen.

Ønsker deg lykke til...

Skrevet

Hei.Min samboer har to ekser..den siste er singel...Hun har sagt til han at gresset ikke var grønnere på andre siden......

Så jeg sliter..de ha barn sammen-og er dermed bundet sammen resten av livet.Har mannen din barn med eksen?

Hvis ikke kan du slappe litt mere av ,tror jeg :-)

Det at du har barn med han gjør at du har sterke kort på hånden.....

Innerst inne tror jeg ikke at typen min vil tilbake,men avogtil kommer denne sjalusien fram.....og det er ekstra vondt siden barna hans vil at mamma og pappa skal bo sammen (det er jo helt naturlig)

Før han traff meg hjalp han henne med alt mulig......mekke bil,flytte,henge opp bilder mm.....jeg var kansje litt frekk-men satte foten ned.....

Tror han heller vil at hun er sur på han-enn jeg som han bor med ;-)

Jeg og har en eksmann jeg har barn med.Men har aldri i alle de årene vi har vært skilt bedt om hjelp av han.

Hvis vi damer først dumper typene våre(og de er det jo oftest vi som gjør)-så synes jeg ikke vi skal utnytte de etterpå......

Noen meninger om dette??

Dette er forresten ett "morsomt" forum...mange hissige diskusjoner......det er jo tøft å være steforeldre...

Jeg føler det går bedre etterhvert...men det avhenger ofte av hvilket forhold vi har til biomoren.....Jeg misunner de som greier å slappe av-og ikke være sjalu.....det blir kanskje bedre etterhvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...