UpsyDaisy Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Fikk rede på i dag at min beste venninne er gravid hun også, termin 4 mnd. etter meg. Super koselig da!! Kan vi kose oss med litt permisjon sammen også)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ååå,så hyggelig. Det er så kjekt å ha noen å være gravid sammen med og også kose seg under permisjonen sammen...
Babyluren Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Så gøy! Jeg går og krysser fingrene for at det snart skal klaffe for venninden min og. Håper på positive nyheter på mandag, men prøver å ikke mase. : D
Kakebakesøte Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Åh, så koselig! Skjedde meg forrige gang, venninnen min fikk ei jente 5 mnd etter meg. Og nå skjedde det igjen, men denne gangen er det 3-4 mnd etter meg. Samme venninnen. Kjempegøy!
Hera83 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Det er så gøy! Bestevenninna mi har termin 5 dager før meg hun.
mammaen til Luca Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Ja, sånn er kjempemorsomt. Jeg har ei venninne med termin samme dag som meg, ei venninne med termin 5 uker etter meg og ei 8 uker etter meg. Og de to siste er venninner jeg omgås ukentlig. Så dette er bare kjempemorsomt. Bestevenninna mi som venter 8 uker etter meg er det øgså første barnet til, så de er ekstra spennede. Vi er liksom like grønne når det kommer til stykket!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Ååå!! Blir helt misunnelig på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå