Gå til innhold

Liv i magen HELE tiden - uke 29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29 og de siste dagene er det liv i magen HELE tiden. Skal ikke klage ... men det er faktisk ganske ubehagelig og småvondt i lengden. Har dere hatt det tilsvarende? Er det en periode eller er det en veldig aktiv krabat inni der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette hadde jeg og en tid tilbake :) men bare vær gla til du :) bevegelse er bare positivt.

er i uke 36 nå, å har roa seg litt... har fått litt mindre plass å bevege seg på nå vettu. trøst deg med det, om du synest d blir for mye...

Skrevet

Hei! Er i dag 28+5 og i magen min er det utrolig mye liv hele tiden. Spesiellt på sidene. Det er noenganger så voldsomt at jeg blir helt øm der hvor hun har sparket mye.

Skrevet

Masse liv her og..men har små sovepauser innimellom :-)

Skrevet

Godt å høre. Enig med Morill, er støl på ene siden av magen (visstnok høyre som er best å sparke på her). Måtte rett og slett gå meg en tur i kveld, for da blir det pause fra sparkingen ;-).

HI

Skrevet

Magen min hopper og spreller all the time...merker ingenting når jeg er i bevegelse men med en gang jeg setter meg eller står rolig så er det rabalder igjen..er plaget med smerter i ribbena på h-side pga h*n stanger der med hodet men også sår innvendig under ribbena pga mye aktivitet...ingen stillinger er gode lenger...klarer å sovne om nettende selvom h*n sparker og bokser meg i sidene om natta...

Skrevet

He he ja det kan jo være et lurt triks. Jeg for min del klarer ikke å gå tur for tiden. Virker som om babyen legger seg godt til rette oppå blæren, og det gjør sitt til at jeg må på do hele tiden. Forrige helg var jeg hjemme og skulle gå en times tur med min mor. Det ente med at jeg måtte opp i buskene to ganger. Ikke noe særlig når det er kaldt og vått ute:-). Nå svømmer jeg i stedet, og gjør yoga øvelser. Det presser ikke like mye på blæren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...