Gå til innhold

Gravid igjen etter SA :DD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi knall positiv test i dag :D Jeg er så glad så glad, hadde en SA i september. Håper håper håper at det går bra denne gangen og at jeg sitter med en liten baby i armene i august. Dette var vår 9.pp.

Jeg hadde IKM mellom mandag og onsdag, og testet hver dag fra lenge før og bare negative tester. Jeg hadde gitt opp, og tenkt at da kom vel tanta snart, så har jeg vært bortreist siden onsdag. Og i dagkom jeg hjem igjen og tok ny test med to tydelige streker. Åh så deilig!!!

Dette var første måneden jeg har testet etter EL, så mulig det har hjulpet. Jeg har også gått til akupunktør (dette var min andre måned) har litt mer tro på EL-testingen enn akupunktøren, men hvem vet??? Kanskje bare en god kombinasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Jeg prøvde akupunktur i sommer - og ble gravid (men mistet dessverrre) - har god tro på at akupunktur kan hjelpe med å bli gravid.

Lykke til med svangerskapet!

;)

Skrevet

Gratulerer så masse! Kos deg masse med den voksende magen:o)

Skrevet

Tusen takk :) Joda det er mulig at akupunkturen fungerte, jeg kan i alle fall trygt anbefale andre å ta akupunktur fordi at uansett i hvilken grad det hjelper, så er det faktisk ganske oppbyggende å ligge der med nålene i magen og føtter og armer osv og bare tenke positive tanker, og slippe litt den følelsen at en ikke får til.

Skrevet

Sleng deg på adventstestelista vår da.

Så oppmuntrende å se at noen er gravide der. :)

Og gratulerer så mye selvfølgelig.

Kjempegøy!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:)

Så utroooolig heldig du er:) tenker du er glad nå ja:)

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

stor klem:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Du skal se spira holder seg godt fast denne gangen, kos deg, ta det med ro og tenk positive tanker! : )

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!1

Krysser fingrene for deg denne gangen!

Skrevet

Gratulerer saa mye med spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...