Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Virker nesten som om alle barn må igjennom dette :oD Min 3-åring gjorde det da han var baby
adelia*termin 18/10* Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Begge mine har gjort det.. eldste var ca 10 mnd når hun falt.. og minsten var vel på samme alder, men skal sies at sw ikkw slo seg noe videre
Northernlights Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Av mine 6 barn.har kun en av dem ramlet ned;minstemann. To ganger =o(
Rita og rampetrollan! Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jenta mi gjorde det for ca en måned siden:S Men hun slo seg ikke, ble nok mest redd!
beri Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 gutten min gjorde det d da han va liten..skjer de fleste tror jeg:)
§iris§ Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 har skjedd til oss å.. men det er i forbindelse med hopping i senga vår.. ikke at dem har sovet der.. dem sniker seg ofte inn til oss for å hoppe i senga...
BettyBoob Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 pjokken falt ned av senga mi da han var 9-10 mnd, men han gikk ikke i gulvet - ble hengende mellom to stoler som sto i fotenden av senga, der hang han opp ned og dingla!
EnUndreneMor Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 mi rulla ut av sofaen. ble nok redd ja. men jammen grein jeg. hu bare så på meg og smilte;)
Frk. Vable Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Jepp! Sovner mens jeg ammet og våknet av et dunk og et hyl! Stakkar gutten min, fikk en skikkelig blåveis i pannen...
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Begge mine minste har gjordt det. 4 åringen gjorde det flere ganger, og minsta har bare gjordt det en gang. Har vært veldig obs på at minsta ikke skal sove sammen med oss siden 4 åringen bare skulle sove sammen med oss, (og dermed falt enpar tre ganger ut av høye senga). Minsta falt ut av senga vår for ei uke sia eller noe sånn. Men heldig vis landa ho oppå klærne mine da:P
Fire småtroll Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Begge de to eldste gjorde det, da de var en 8-10mnd tror jeg.. Begge gangene hadde de sovnet litt igjen etter litt morgenkos i vår seng, og jeg bare listet meg ut på badet en tur... Vesla er bare 6mnd og har ikke gjordt det, enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå