Gå til innhold

hormon spiral!

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn hormon spiral for 2 uker siden og den første uka gikk alt helt supert=) Men nå blør jeg som en stukken gris... Har vært til en spesialist som satte den inn og den skal visst ligge rett for han sjekka med ul.

Leste at det var vanlig, men hvor lenge skla jeg blø da? Har hatt kraftig blødning nå i 1 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at man kan blø i 4 mndr, jeg....

Sukk... Jeg skal få inn hormonspiral den 10. januar. Kan vedde på at jeg blør i 4 mndr. Minst!

Men tror ikke du kommer til å blø så mye i 4 mndr, altså!!!

Du får nesten ringe legen og spørre i morgen om det er normalt med så mye.

Skrevet

4 mnd ?? wææ=) hehe.. ja da skjer det sikkert med meg. hehe.

skal prøve å se det an noen dager til... Er bare vant med liten blødning til vanlig når jeg har mensen så syns dette var så mye lissom.

Håper det går seg til=)

Skrevet

Jeg fikk satt inn hormonspiral for 5 uker siden,de første dagene gikk fint også plutselig var det som om fossen åpnet seg,har blødd sinnsykt mye ett par dager også ble det mer normal mens men den har vart i nesten 4 uker...

Nå blør jeg bitte litt annen hver dag.

Håper det stopper helt opp snart:)

Skrevet

De sier at det ikke er unormalt med uregelmessig blødning i opp til 6 mnd...

Jeg sliter fortsatt, etter snart 11 mnd, så nå er det blitt sendt brev til sykehuset om fjerning av livmora...

juhu :o)

Skrevet

Ja, spotting inntil 6 mnd. er vanlig...

Fjerning av livmor?? Uff, hørtes skummelt ut, syns jeg...

Skrevet

Skummelt??

Hvorfor det..??

Skrevet

Fjerne hele livmoren? Jeg forbinder det med kreft osv, at man må gjøre det pga. det. Med sterilisering kutter de vel bare egglederene?

Men nå vet jo ikke jeg hvorfor du skal gjøre det, da.

Jeg har bare fått inntrykk av at det er noe man gjør hvis man må... Derfor forbinder jeg det med noe skummelt.

Skrevet

Er sterilisert da...

Og når en sliter med så kraftige blødninger at en ikke klarer å fungere, så må en prøve å finne løsninger på det...

Prøvde hormonspiral, for det skulle reduserer og om mulig, fjerne blødninger. Men når den gjør til at jeg har mensen annen hver uke, så er det liksom ikke noe å leve mange år med...

Fjerner jeg livmora, slipper jeg mensen, og de problemene jeg har rundt det.. Ikke skummelt.

Er et ønske fra meg + at gyn'n sa at det var nok det mest fornuftige :oD

Skrevet

Åja, da så! Nei, som jeg sa, visste jo ikke grunnen til hvorfor du skulle det. Er nok mange flere grunner enn det jeg vet, jeg har bare ikke hørt at folk gjør det frivillig før...

Men da forstår jeg deg godt! Og jeg ble med ett litt klokere!!! :))

Lykke til!! :)

Skrevet

Takk takk... Håper jeg snart får brev fra sykehuset.

Gruer meg til operasjonen da, og måtte være sykmeldt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...