Gå til innhold

64 ÅR! Mor for første gang...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er dryg....

Paa den andre side; man trenger mindre soevn naar man er gammel.

;o)

Skrevet

Huff! Slike folk har jeg rett og slett ingenting til overs for!

Mest sannsynlig dør hun jo før barnet er ferdig med grunnskolen jo!

Håper for den stakar lille jenta sin skyld at hun har en myyye yngre far, slik at hun slipper å bli foreldreløs i en alder av 10 år +...

Dette blir slik jeg ser det et rent egoistisk valg, hvor man ikke i det hele tatt tenker på det lille barnet som skal komme.

Slike folk skulle ikke ha fått lov til å få barn!!!!!

Naturen setter sine begrensninger for en grunn...

Skrevet

1) Grunnregel når man skal få barn bør være at det er sannsynlig at minst en av foreldrene er i live fram til ungen er stor nok til å klare seg selv og at han eller hun på det tidspunkt slipper å gå rett inn i jobben med å skifte bleier på far og mor.

2) Å bruke ressurser på å gjøre ei som burde vært bestmor gravid er rett og slett stygt mot yngre mennesker som prøver.

Skrevet

Synst svært lite om det, aldri om jeg hadde vert så egoistisk altså... barna trenger foreldrene sine å det LEEENGE!!!

Men syns det e ganske så ekkelt han 62 eller e han 64 åringen (Frode et eller annet, skuespiller) som nettopp fikk en datter med sin 22år gammle kone! Kalte det kjærlighetsbarnet, kyss meg en viss plass!!

Skrevet

noe så kvalmt .... stakkars unge - snakk om mobbeoffer for livet ... !!

Skrevet

Egoisme kalles det der, kjenner jeg blir rasende nå over at de i det hele tatt kan gjøre noe sånt. Bestemora mi var 47,5 år da hun fikk mamma, hadde hun vært i live nå hadde hun fylt 101 år om et par dager. Mamma synnest det var flaut med en gammel mor og ble mobbet for det.

Skrevet

Uff, nei herregud... Jeg mener at barna må man få innenfor fruktbar alder!

Skrevet

Alle barn som ikke er unnfanget under voldtekt er kjaerlighetsbarn.

Skrevet

huff for noe egoistisk! viste artikkelen til sambo; han sa "stakkars unge som må tenke tilbake på at hun har suttet på 64år gamle bryst" haha:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...