maria isabell Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 kirkensnødhjelp.no her kan du kjøpe kylling,griser osv vil fattige land...u får et kort som bevis og det kan du gje vekk i gave:) det står på min ønskeliste i år og mangen av mine venner ønsker seg det også smart ide syntes eg:) ka syntes dere?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Synes det er kjempeflott å gi til de som ¨har alt og ikke egentlig trenger så mye. Super ide, så lenge det virkelig fungerer og alle pengene ikke går til andre ting.
maria isabell Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 det er jo mulig å kjøpe kyllinger ( minstebeløp) som tillegspresng også da...syntes det er så koselig å kjøpe personlige gaver
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 jo, det var ikke så dumt. Håper det er mange som kjøper dise gavene i år. Det er mange nok i Norge som har alt for mye:) Hvor er det man får kjøpt disse dyrene?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 glem det siste spm, ser jo nå at du har skrevet det øverst:)
maria isabell Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 kan ikke u si det videre til alle du kjenner? kan sende mail og tipse en venn:) visste ikke om dette før i fjord og eg trur det er mangen som ikke vet om det,eller så vet d det men har ikke tenkt over at det kan være en fin pressang å gje til jul:)
Gjest dagdrømmer Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Dytter denne jeg - vi gjør dette også, spesielt til de voksne som har alt. Ønsker meg både kyllinger og utedo selv også= ) Men jeg liker å sende med et hjemmelaget julekort da.
maria isabell Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 dette er en kjempe ide:) ...går du inn på kirkensnødhjelp.no kan du tipse alle vennene dine om det også jo flere som får vite om det jo betre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå