Gå til innhold

tips til julepresanger:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kirkensnødhjelp.no her kan du kjøpe kylling,griser osv vil fattige land...u får et kort som bevis og det kan du gje vekk i gave:) det står på min ønskeliste i år og mangen av mine venner ønsker seg det også:) smart ide syntes eg:) ka syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kjempeflott å gi til de som ¨har alt og ikke egentlig trenger så mye.

Super ide, så lenge det virkelig fungerer og alle pengene ikke går til andre ting.

Skrevet

det er jo mulig å kjøpe kyllinger ( minstebeløp) som tillegspresng også da...syntes det er så koselig å kjøpe personlige gaver

Skrevet

jo, det var ikke så dumt. Håper det er mange som kjøper dise gavene i år. Det er mange nok i Norge som har alt for mye:)

Hvor er det man får kjøpt disse dyrene?

Skrevet

glem det siste spm, ser jo nå at du har skrevet det øverst:)

Skrevet

kan ikke u si det videre til alle du kjenner? kan sende mail og tipse en venn:) visste ikke om dette før i fjord og eg trur det er mangen som ikke vet om det,eller så vet d det men har ikke tenkt over at det kan være en fin pressang å gje til jul:)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Dytter denne jeg - vi gjør dette også, spesielt til de voksne som har alt. Ønsker meg både kyllinger og utedo selv også= ) Men jeg liker å sende med et hjemmelaget julekort da.

Skrevet

dette er en kjempe ide:) ...går du inn på kirkensnødhjelp.no kan du tipse alle vennene dine om det også:) jo flere som får vite om det jo betre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...