noddy84 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 var på ultralyd sist uke,er 19 uker på vei..fikk besje om å komme tilbake i uke 28..for de måtte se om morkaken hadde flytta seg....bler litt bekymra...noen andre?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 har ikke vært på ul ennå jeg da, men som regel flytter morkaken seg oppover samtidig som livmoren strekker seg. hvis ikke så blir det vel keisersnitt som er alternativet.
aikipia Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg var på ul for 3 uker siden i uke 19, da sa gynekologen at morkaken lå forann åpningen, snakket med jordmor etter det, og han sa at dette som regel retter seg av seg selv....men jeg er jo litt bekymret, skal tilbake i uke 32 for å se om den har flyttet seg, noe som jeg har stor tro på! tror egentlig ikke det er noe å bekymre seg for, det er jo under fødselen det er farlig, og hvis den ikke har flyttet seg på plass til den tid, blir det keisersnitt.....
maya80 Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Ja fikk beskjed på tidlig ul nå i uke 15 att den gjorde det, ligger delvis foran åpninga. Hadde det sist jeg var gravid, men i uke 32 når jeg komm imnn på ny ul hadde den flyttet seg got oppover. I noen tilfeller gjor den ikke det å da blir det keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Den flytter seg i 9 av 10 tilfeller, så for de aller fleste er det ingenting å bekymre seg for. I verste fall så må vi ha keisersnitt, og jeg tenker at det er jo ikke såååå ille!
noddy84 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 ja hu sa d hu eg va hos åg at d va liten prosent for at morkaken blir liggende foran..satse jo på d ordner seg(: d gjør d jo uansett...bekymre meg alltid litt..for ting som ikkje e å bekymre seg for..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå