Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg får helt frysninger når jeg tenker på hvilken opplevelse jeg har i vente! Gleder meg ikke til smertene, men tenker lite på de i forhold til resten av opplevelsen! gleder meg til å holde rundt den lille... Å bare se på den i mange timer.... Ååååå... gleder meg sånn til å se lille babyen min<3
kokosyklus Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg også Gledermeg til hele opplevelsen, selv om jeg vet at det kommer til å gjøre jævlig vondt. man vet jo hvorfor smerten er der, så er jo ikke n oe å være redd for. Gleder meg til det øyeblikket hvir jeg forstår at fødselen er i gang og til hele prosessebn med å få ungen ut. Og etter masse hard jobbing kan vi kose oss sammen alle tre:) Det blir STAS!
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har det sånn for tiden også. Gleder meg noe helt forferdelig til fødselen:) Men så vet jo ikke jeg hva jeg går til i og med at jeg er førstegangs da, og bra er sikkert det Det er så koselig å se gjennom babyeklærene at jeg gjør det flere gange daglig mens jeg fantaserer om hvor søt hun kommer til å bli i dem:) Men.. Det er fremdeles lenge til april. *Snufs*
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg gleder meg noe helt vanvittig..! Er førstegangs og "dum" nok til ikke å grue meg Gleder meg til hele pakken - når jeg legger meg på kvelden ligger jeg og fantaserer om hvordan det blir..HEhh Sambo bare rister på hodet og sier jeg er snål - men det hele er jo bare så utrolig spennende!!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Første gang gledet jeg meg veldig de siste mnd, men nå har jeg ikke tenkt så mye på det, føler det er så lenge til. Sist gikk det kjempefort, brukte 3 timer på fødselen og 3 pressrier på å få henne ut, var helt sjokkskadet etterpå og det tok flere dager før morsfølelsene kom og jeg regner med at det blir litt annerledes denne gang. Det kommer sikkert til å gå enda fortere og jeg kommer nok sikkert til å føle meg mere trygg. Er spent på å se hvordan jeg reagerer denne gang, ting blir som regel mye mer annerledes enn man forventer.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Gleder meg noe helt utrolig!!!!!!! Gruer meg ikke. Joda, jeg skjønner at jeg sannsynligvis kommer til å dø av smerter, men det skal jeg klare! Tenker at dette er vi kvinner skapt for=)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Jeg gleder meg like mye denne gangen som jeg gjorde forrige gang. Fantastisk opplevelse:-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Jeg venter nr 3, og gleder meg masse!! Har riktignok 30 uker igjen, så går ikke og tenker på så ofte enda, men jeg har hatt to fantastiske fødsler og gleder meg til denne også!! Syns også en fødsel er en flott opplevelse, det å virkelig få oppleve hva kroppen vår er i stand til og få oppleve å se den lille som er blitt laget i magen, og som har bodd der inne i lang tid, som jeg har pratet til og sunget for, og fått tilbake spark som bekreftelse på at det er liv der inne. Å møte denne lille som man føler man kjenner, men likevel ikke kjenner. Det er virkelig et mirakel. Føler meg utrolig takknemlig for å få oppleve dette for tredje gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå