Gå til innhold

Har noen lest "Snømannen" og/eller "Menn som hater kvinner"??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

menn som hater kvinner var STOR. Fy faen den var bra. Og jeg har lest en god slump krim.

Skrevet

Snømannen er knall spennende... Klarte knapt å legge den i fra meg.. Trudde gjennom hele boka at jeg viste hvem morderen var, men blei like overrakset hver gang.. Som sagt utrolig spennende..

Skrevet

Hvilken forfatter er dette?

Skrevet

Menn som hater kvinner var driitbra!!!Av Stieg Larsson.

Akkurat ferdig med å lese den

Skrevet

Begge to er utrolig bra, men på ganske forskjellig måte...

Snømannen er utrolig spennende, du holder pusten gjennom store deler av boka, og klarer ikke legge den fra deg. Uten tvil den beste boka til Nebø!

Menn som hater kvinner er råbra. Spennende den også, men likte den like mye pga et herlig persongalleri, du lever deg virkelig inn i livet de lever. Men synes toeren var hakket bedre, og gleder meg villt til treeren som skal ligge under juletreet!

Skrevet

Jeg har lest menn som hater kvinner, jeg likte den og leste den ferdig, at jeg gjør det sier en del om at den var bra. Begynte på oppfølgeren også, den leste jeg 2/3 av, så ble jeg lei. Altså syns jeg ikke denvar så bra, men det var jo ikke den du spørte om heller.

Skrevet

Likte begge. Men om du skal gi dem bort eller lese dem selv uten å ha lest tidligere Nesbø, anbefaler jeg å begynne med Larsson, siden det er første i en serie mens Snømannen med fordel kan leses etter de andre Hole-bøkene.

Skrevet

Jeg synes Snømannen var en nedtur, da hadde jeg heller gått for Marekors av samme forfatter.

Stieg Larsson er jo i en helt annen klasse en Jo Nesbø da. Dette er virkelig gode (!!!!) bøker som jeg anbefaler til alle! Gå for den, du.

Skrevet

snømannen va siiiiiinnsykt spennanes!!! leste boka på kvelder :) klarte nesten ikkje legge den fra meg! å eg anbefale den for alle som e like gla i krim som meg :)

Skrevet

Jeg har hørt Snømannen på lydbok og den var kjempe spennende! Men det er en helt klar fordel å ha lest de andre bøkene om Harry Hole først:)

Skrevet

Lest begge, Menn som hater kvinner er desidert best.

Snømannen er også bra, men greit å lese de andre Harry Hole først synes jeg da:o) Er på nr 2 i Stieg Larsson's serie nå!

Skrevet

Har bare lest "menn som hater kvinner" - kjempebra!!!! Anbefales på det varmeste - og oppfølgeren var faktisk hakket bedre. Gleder meg til å lese tredje boken;o)

Skrevet

har lest begge. menn som hater kvinner var bra, men nr 2 i serien var BEDRE!! holder nå på med nr 3:o)

Snømannen likte jeg og godt. synes den var ganske skummel, og jeg kommer aldri til å få samme forhold til snømenn igjen;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...