*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Littegranne nervøs nå ja... Har sovet dårlig hele helga. I morgen kommer lillegutt med keisersnitt! Blir spennende! Rart å vite når det skjer egentlig. Gleder meg SÅ til å få han i armene mine nå!!!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 ÅÅÅ, heldige deg:=) skulle ønske det var meg, men må vel vente litt til enda (termin om 28 dager). vil ønske deg masse lykke til med den store dagen i morgen:=) tenk i morgen er du blitt mamma:=) må komme inn her og fortelle hvordan det har gått når du kommer hjem igjen:=)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Ja, jeg skal komme inn å fortelle når jeg kommer hjem;) Er mamma allerede, men blir rart å være flerbarnsmamma;) Gleder meg masse! Håper snuppa tar det fint og (hun er 19mnd), Om du har 28 dager igjen, så kan det jo skje om ikke lenge da=) Er ikke sikkert du går til termin, vet du!
Gossip Girl Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Lykke til! Det blir en stor dag for dere :-) Jeg venter også nr.2 med ks om 16 dager, og er spent på hvordan storebror vil ta det. Tenk, i morgen er du 2 barns mamma :-)
BEA-77 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Masse, masse lykke til!!!! På onsdag er det vår tur...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Ønsker deg masse lykke til. Sikkert en rart følelse å vite akkurat når det skjer sånn.. Kos dere masse sammen.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Så fantastisk ) Masse lykke til! Som Queen sier... rart å vite akkurat når det skal skje.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2007 Takk, takk;)
melkekua™ Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Så spennende da ) Jeg hadde også en merkelig følelse når jeg visste at jeg skulle bli satt igang.....rare greier ) Lykke til, og kos dere masse )
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 ønsker deg masse lykke til 26 dager igjen her nå til mitt ks og blir oxo flerbarnsmor da ja rart ikke sant,at de plutselig bare er der hihi,skal tenke på deg vettu din heldiggris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå