Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Min har stått opp med mini i dag slik at mamma fikk slappe av =) De har lekt med duplo og tegnet. Nå ser de på en film smamen
Sånn kan det gå Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Har er borte på kjøring med bussen vår(jobb).
Bruble Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Min er å skrur på en VW Caddy.. han skal sette inn et annlegg i den....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Min pusser opp hus som vanlig *sukk*
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Han jobber egentlig som assistent lærer, men så jobber han noen helger som servitør i resturanten til en kamerat av seg også Synes av en eller annen grunn at det er så morro.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 så nå har jeg gått tur med snuppa og fått henne til og sove. Sett på en vaskemaskin, vasket opp ( har ikke oppvasmaskin ) - ryddet og støvsuget. :-)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Ja da blir det vel endel helgejobbing-- Min er vekter så han jobber omtrent hver helg.
Lille Filur Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 På besøk hos faren sin med gutten vår. Deilig å kunne gjøre litt her hjemme uten dem rundt seg..
Fire småtroll Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Pusser opp i kjellerstua, håper å kunne bruke den som gjesterom i jula... Gud, så lei jeg er av sagflis og støv i hele huset! Men all ære til mannen som står på fra morgen til kveld da :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 min man er fyllesjuk etter julebordet i går..så han ar vi ikke sett noe til i dag.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 min hadde møte etter jobb i går også tok de em øl, men han sto faktisk opp i dag..utrolig hehe =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. desember 2007 #19 Skrevet 2. desember 2007 ungene her sov borte i natt. så ingen av oss måtte opp tidlig. men vi skulle jo så masse.. både se på niesa vår danse med leikarringen på en julegateåpning, også er det tenning av julegrana på kirketorget om en drøy time.. spent på om han våkner til det... sitter og lurer på om vi bare skal reise uten han om han ikke våkner.. er drittlei at han aldri kan styre seg.. han visste jo om planene..
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #20 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har satt en grense på 2 helger i mnd, mer enn det får han ikke lov til hehe jeg synes helgen er familietid, men han er så glad i å jobbe så 2 helger kan jeg gå med på..
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #21 Skrevet 2. desember 2007 han har kjørt mamma og min søster,nå henter han mini ) gud som jeg gleder meg til å se skatten min igjen nå..)
solemio Skrevet 2. desember 2007 #23 Skrevet 2. desember 2007 Min sitter på flyet til London, skal være på et ukeslangt kurs. Huset er kaotisk etter at han gikk, idet han var på vei ut av huset viste det seg at mini hadde tulla med koden på kofferten, så han måtte skifte koffert. Vips ligger det koffertutstyr strødd rundtomkring.....
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 Ser håndball og følger med mini som leker med lego:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. desember 2007 #25 Skrevet 2. desember 2007 han har akkurat vært ute og lekt i snøen med minstejenta,så nå leker de på gulvet her:) han har vært flink og vaska gulv og alt her i dag han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå