Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har stått opp med mini i dag slik at mamma fikk slappe av =) De har lekt med duplo og tegnet. Nå ser de på en film smamen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har er borte på kjøring med bussen vår(jobb).

Skrevet

Min er å skrur på en VW Caddy.. han skal sette inn et annlegg i den....

Skrevet

Min pusser opp hus som vanlig :(

*sukk*

Skrevet

Han jobber egentlig som assistent lærer, men så jobber han noen helger som servitør i resturanten til en kamerat av seg også :) Synes av en eller annen grunn at det er så morro.

Skrevet

Spele ps3=)

Skrevet

så nå har jeg gått tur med snuppa og fått henne til og sove. Sett på en vaskemaskin, vasket opp ( har ikke oppvasmaskin ) - ryddet og støvsuget. :-)

Skrevet

Ja da blir det vel endel helgejobbing-- Min er vekter så han jobber omtrent hver helg.

Skrevet

På besøk hos faren sin med gutten vår. Deilig å kunne gjøre litt her hjemme uten dem rundt seg..

Skrevet

Pusser opp i kjellerstua, håper å kunne bruke den som gjesterom i jula... Gud, så lei jeg er av sagflis og støv i hele huset! Men all ære til mannen som står på fra morgen til kveld da :-)

Skrevet

min man er fyllesjuk etter julebordet i går..så han ar vi ikke sett noe til i dag.

Skrevet

min hadde møte etter jobb i går også tok de em øl, men han sto faktisk opp i dag..utrolig hehe =)

Skrevet

Min lager middag

Skrevet

ungene her sov borte i natt. så ingen av oss måtte opp tidlig.

men vi skulle jo så masse.. både se på niesa vår danse med leikarringen på en julegateåpning, også er det tenning av julegrana på kirketorget om en drøy time.. spent på om han våkner til det...

sitter og lurer på om vi bare skal reise uten han om han ikke våkner.. er drittlei at han aldri kan styre seg.. han visste jo om planene..

Skrevet

Jeg har satt en grense på 2 helger i mnd, mer enn det får han ikke lov til hehe :) jeg synes helgen er familietid, men han er så glad i å jobbe så 2 helger kan jeg gå med på..

Skrevet

han har kjørt mamma og min søster,nå henter han mini :))

gud som jeg gleder meg til å se skatten min igjen nå..:))

Skrevet

Min sitter på flyet til London, skal være på et ukeslangt kurs. Huset er kaotisk etter at han gikk, idet han var på vei ut av huset viste det seg at mini hadde tulla med koden på kofferten, så han måtte skifte koffert. Vips ligger det koffertutstyr strødd rundtomkring.....

Skrevet

han har akkurat vært ute og lekt i snøen med minstejenta,så nå leker de på gulvet her:)

han har vært flink og vaska gulv og alt her i dag han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...