Gå til innhold

noen andre som glede seg til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

 

jeg har nå hatt julepynten opp i 2 uker og alle gaver er kjøpt inn og i morgen skal jeg lage pepperkaker. jeg har problemer med å sove fordi jeg gleder meg sånn til julaften.. er akkuratt som jeg er en liten unge igjen....

 

noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG!!! Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal klare å vente! :D ELSKER julen, og julen i år blir helt spesiell; da har jeg bare tre uker til termin med vårt første nurk (tre uker på julaften), vi blir maaange sammen i år; får besøk av familie "langveisfra", sambo skal feire sammen med meg og min familie for første gang (vanligvis reiser han til sin familie og jeg til min) og dessuten; pappa som for bare to-tre måneder siden var farlig nær døden, pga. en hissig krefttype og hjerteinfarkt blant annet - har blitt bedre enn han har vært på lenge pga. cellegiften; han er så sprek og GLEDER seg vilt nå som han skjønner at han kommer til å få oppleve å bli bestefar likevel :D Så denne julen blir helt spesiell - jeg gleder meg noe helt vilt; bare 19 dager til vi reiser hjem :DD

 

I mellomtiden skal jeg bake alle mulige deilige julekaker; har allerede sjokoladekjeks og skillingsbollene på plass i frysen, lage julekort og pakke inn alle gavene. Julen er fantastisk :))

Skrevet

Jeg gleder meg også til jul,men her kommer ikke julepynte opp før advent,og det har jeg da klart å holde.

 

Gleder meg ekstra i år,siden jeg har en liten gutt også nå,jenta mi er jo voksen,og det er jo en høytid for barn og de som tørr å finne frem barnet i seg.

 

Elsker julen og alt den står for,men synes at det gavestyret tar helt over jeg. Hvorfor skal presangene koste mange tusen kroner??? Ja,jeg mener at en skal gi presanger,men trenger det å være så innmari dyrt. Har hørt de som sier,at nei,vi har ikke råd til å gi presanger til de voksne,så her er det bare barna som får.Hvorfor ikke gi barna litt mindre og gi en liten presang til de voksne også. Skal barna lære at det er de som skal få og ingen andre???

 

Gleder meg masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...