FØDEKLAR ks.20.12 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg var på julebord i helgen og er ikke akkurat liten nå som det bare er 4 uker igjen. Mamma sier jeg ligner på en hoppeball med bein på og det stemmer gangske så bra har jeg finni ut. Det oppstod jo mange komiske situasjoner, mannfolk blir jo helt rare i fylla når de ser sånn mage. Det kom en bort til meg i full fart. Dritings selvfølgelig og kikka på meg og så på magen. Så blei han hysterisk. Du må jo ikke være her du sa han. Du skal jo føde når som helst, sto formelig å hoppa rundt meg mens han forklarte at han måtte ringe taxi.....jeg måtte bare stoppe han litt i iveren og forklare at det vanskelig kunne komme en taxi på kort varsel midt ute på havet. Var på danskeferja.....hehe. En annen litt eldre mann satt seg ved siden av meg og syns jeg var så fin med den magen. Og lurte på om alt var bra og dro frem stol til beina mine og formelig ommøblerte på hele gjengen rundt bordet slik at det ikke blei så trangt...Han var litt sånn at han holdt på veldig lenge å mare om at babyen måtte ha det bra. Og startet å klasse på magen. Det var jo selvfølgelig ikke veldig populært hos meg, så da han spurte om det var masse liv og la hodet på magen, puffet jeg han bort og sa jeg litt ironisk at nei. Her er det helt daut....stakkars da skjønnte han at han hadde gått litt langt....hihi. Flere som har opplevd noe komisk på julebord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå