camillas Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg vil også gjerne vite om når jeg kommer til å føde... Og gjerne hva det blir og evt hvor stor? Termin 27.03.08 og jeg er født 16.09.77 og mannen 16.08.77. Vi har blitt gravide v.h.a ICSI (prøverør) Venter i spenning ) På forhånd takk. Kan man evt også se øyenfarge ? Hi hi ikke viktig, men gøy etterhvert å se om det stemmer. Jeg har brune øyne og mannen grønne, hadde blå når han var liten da )
camillas Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2007 Ingen som vil? Dytter igjen jeg )
bøllefrø 37 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Åhh så morro at det har klaffet for dere får opp en gutt jeg,mørke øyne,men vanskelig å se fargen----tipper mørk blå. str får jeg sjeldent opp. da mæ jeg se magen. masse masse lykke til.....barnet ditt vil få det utrolig godt og det blir et veldig harmonisk barn,føler det sterkt får opp en T her......har dere tenkt på et navn som begynner på T kanskje ??
camillas Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk ) He he det blir spennende å se om du føler rett ang kjønn og alt. Deilig om det ble ett harmonisk barn !!! Hmmm T.... nei egentlig ikke, har tenkt Maren Sofie dersom det blir jente og Aleksander om det blir gutt. Men er jo mange som endrer mening ang. navn når barnet blir født har jeg hørt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå