Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Tar meg den friheten å fortelle at Vibe80 er på føden - dro inn for sjekk for et par timer siden, etter rier fra tidlig på morgenkvisten av, og det har bare tatt seg opp siden da, så dermed er det nok ikke så alt for lenge til den lille melder sin ankomst..! Snart er du mamma, snuppa! Det er helt utrolig!! Massevis av lykke til
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 ååå så heldig hun er:) selv om hun sniker i køen, hehe.. lykke til vib80:)
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Så gøy! Da kommer hun vel ikke på treff på onsdag da... Du får holde oss oppdatert når den lille har kommet, Pelin.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hehh..spørs om hun kommer da ja.. Skal holde dere oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå