Gå til innhold

Vibe80 er i gang =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar meg den friheten å fortelle at Vibe80 er på føden - dro inn for sjekk for et par timer siden, etter rier fra tidlig på morgenkvisten av, og det har bare tatt seg opp siden da, så dermed er det nok ikke så alt for lenge til den lille melder sin ankomst..!

Snart er du mamma, snuppa! Det er helt utrolig!!

 

Massevis av lykke til :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så heldig hun er:) selv om hun sniker i køen, hehe.. lykke til vib80:)

Skrevet

Så gøy! Da kommer hun vel ikke på treff på onsdag da... :)

Du får holde oss oppdatert når den lille har kommet, Pelin.

Skrevet

Hehh..spørs om hun kommer da ja.. :) Skal holde dere oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...