WP-TLogPeanut Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hater å skru sammen IKEAmøbler når jeg ikke får til!! Sukkelisukk
SuperGlad Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 åh det e jo eg såååå god på!!!!!!!!!!!!! Men har syk jenta i hus :-( så dessverre!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Bruksannvisning er er god ting:) Fikk du kjøpt deg sofa?
WP-TLogPeanut Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Bah,skjønner bruksanvisninga og følger den til punkt og prikke, er bare ikke sterk nok :'( Fikk kjøpt meg sofa ja Klippan fireseter, på salg til 990,- komplett med trekk GØY! Kjøpte også tvbord,stol, salongbord og sjenk. sjenken jeg sliter med!!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 vet du hva det er super enkelt!!! legg alle delene hver for seg, og oversiktig, så gjør du nøyaktig som det står skrevet!!! trinn for trinn! ikea bruksanvisningene er kjempe detaljert, litt vrient første kvarteret før man knekker koden, men etter det går det av seg selv:) lykke til
WP-TLogPeanut Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 det er enklere enn puslespill men jeg er ikke sterk nook
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Bli sint,så får du uante krefter fra hvem vet hvor:) Bare ikke bli så sint at du ødelegger noen av delene hehe:P
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 har bare et ord,, DRILL!!! Jeg elsker drillen min, elsker den like mye som jeg elsker sko og det sier litt hehe
WP-TLogPeanut Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Det hjælper ikke... jeg er så forbanna at jeg snart flyr i flint, og jeg har vondt i hånda mi Syteklagehyle:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå