Gå til innhold

Venninna mi fikk baby på fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mld i dag, det ble en jente:) Jeg jobber sammen med hun som er tante til barnet (søstra til faren) og hun hadde vært på sykehuset og greier. Jeg fikk mld av venninna mi først i dag og skrev tilbake og spurte om når hun ville ha besøk, men ikke noe svar ennå, hun er nok sliten. Videresendte meldinga jeg fikk fra venninna mi til sambo og fikk til svar: Hvem er det som har fått unge? Hallo, vi kjenner jo bare en som skal ha unge i disse dager.... jeg skrev ikke det da, men da jeg snakket med ham etterpå spurte jeg om han ikke skjønte det var xxx? Nei, han tenkte ikke noe over det, sa han. Eller kanskje du bare ikke bryr deg, sier jeg... Æsj, det var jo en teit kommentar, men har såååå lyst til å være den som sender ut meldinger (eller får sambo til å gjøre det) om at "vi har blitt foreldre til en nydelig gutt/jente, mor og barn har det bra, hilsen stolt pappa", eller noe sånt. Og når jeg tenker på det virker det så ufattelig uvirkelig fordi sambo ikke er med meg i den tankegangen i det hele tatt, og da blir det veldig sårt.

Men... jeg skal i alle fall på besøk til liten baby snart:) DET blir koselig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ så koselig! Jeg vil å på babybesøk! Nå er jeg så gal at jeg kler opp dyret her hjemme med tøy fra HM, haha! Sambo er med på det da! Dessuten har jeg bestilt meg babyklær fra barnegarderoben (-40%) til 300 kroner! Haha, godt det er unisex jeg bestilte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...