Tannfeen:-) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Tida har egentlig gått ganske fort så langt, synes jeg, selv om jeg har vært mye sykemeldt disse 27 ukene. Nå nærmer jula seg, og jeg koser meg med nisser og røde lys i hele desember. Litt baking sammen med ungene blir det også, og det er så kjekt!! Noe nedvask blir det ikke, for jeg skal ta det mye med ro og hvile pga litt blodtrykksproblemer og fare for svangerskapsforgiftning. Men dette med nedvaskinga har jeg aldri vært så nøye på likevel,sånn helt inn i høytida, da blir det fort mye stress. Slike ting tar jeg som det faller seg ellers i året. Men at det skal være rent og ryddig til julaften, det er helt sikkert. Nå skal jeg NYTE de siste dagene av 2. trimester, og på torsdag sier jeg takk for meg i dette forumet. HA EN RIKTIG GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!! :-)
mamiladi Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 :-D jeg har 5 uker igjen. Gleder meg! Nyyt jula og kos deg med familien :-) God Jul!!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Kommer snart etter om en uke og to dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå