Gå til innhold

Noen erfaring med modningsakupunktur?


kris-79

Anbefalte innlegg

Det finnes så innmari mange tips om fremskynding av fødsel, er egentlig gangske skeptisk. Er man ikke moden så vil vel ingenting fungere? Men, er så mange som snakker om akupunktur. Tenkte dette kanskje kunne være verdt et forsøk.. Er det noen som kan anbefale en akupunktør i Drammen? Koster dette mye og når kan man starte? Litt redd for sprøyter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om noen akupunktør i drammen, men vil anbefale deg å ta modningsakupunktur. har tro på det jeg hvertfall. og så er det jo for å gjøre en moden, og ikke gå lenge på overtid. skal visst gjøre fødselen enklere og kortere og. vi får jo se:P

 

jeg betaler 200 kr pr gang, begynte i hmm uke 36 tror jeg. skal begynne å gå to ganger i uka f.o.m imorra. så får jo se hvor mange ganger til jeg rekker:) gjør ikke noe vondt heller! så ikke noe å væreredd for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med fødselsforberedende akupunktur ("modningsakupunktur") selv - kan anbefales! Selv om jeg må innrømme at enkelte nåler gjør litt vondt for meg i allefall, men det er helst dersom man "jobber" mye med nålene (tvinner dem, "fjoinger" dem e.l.) for å få de til å virke litt ekstra godt. Selve stikkene merker man ikke så godt.

 

Håper å få schwung på kynnere og at selve fødselen går litt lettere enn sist!

 

Lykke til med behandlingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time til akupunktør. Dette blir spennende og litt skummelt.. En venninne fortalte at hele fødselen tok 11 timer, hun var 1. gangsfødende og hadde gått til modningsakupunktør.. Hun fødte også over en uke før termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...