Gå til innhold

Ang analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det normalt å ha vondt?

Og hvor lenge kan virkningen av anal eaze henge i?

Har fått litt diarè av det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analsex er bare kvalmt!

Skjønner ikke at det er mulig!

Endetarmen skulle hun bli brukt til å bli kvitt avføring

Skrevet

Skulle tro virkningen av glidemiddelet skulle bli fort borte,men det er helt normalt å bli løs i magen etterpå.

Og hvor lenge det er normalt å ha vondt spørs vel litt på hvor mye du har fått kjørt deg og hvor vant du er til å gjøre det.

Det har jo mye med hvor mye du slapper av.

Dessuten tror jeg nn bare er sjalu som ikke får typen til å ta deg i toeren.

En gang for alle...

ANALSEX ER GOOOODT!!

Skrevet

1. Analsex skal ikke gjøre vondt. Hvis det er vondt når han trenger inn, gjør han det for fort og for hardt, og du slapper ikke nok av. Man skal være forsiktig! (begynn med å massere opp ringen litt først:P) Dessuten burde man ikke ha sex hvis man får ubehagelig vondt (er en annen ting hvis man liker å ha det vondt selvf..).

2. Hvis han kommer bak der, får du nok litt løs mage ja..

Kommer vel også an på hvor mye sånn anal eaze du har brukt...Regner med det er en krem som får muskelen til å slappe av.(Har desverre ingen erfaring med det..:P)

MYE glidemiddel er ihvertfall et fint tips. Ta det litt rolig i starten, trenger ikke peise på hvis du ikke er vant til det. Det ødelegger mer en det gavner.

Jeg er ikke for at man skal gjøre ting i sengen som man IKKE liker, bare for å tilfredsstille den andre. Tenk litt på det, og om du du egentlig liker analsex. Det er lov å si nei:)

Lykke til:)

Skrevet

Som andre svarer; det skal ikke gjøre vondt! Når mannen fører penisen sin inn, må han ta det stegvis og la penisen "hvile" til stumpen din har tatt imot godsaken og er klar for litt action.

Og ikke la det gå for ham inne i deg, da blir du løs i magen ja.

Et annet tips. Ikke ha en dildo i 1'ern mens mannen skal ta deg i 2'ern. Holdt seriøst på å revne, har vondt ennå her jeg sitter... Dildoen skal ikke i 1'ern før mannen er godt plassert i 2'ern. Det er kjempedeilig....

Skrevet

nei fy fan...tenker baaaaaaare BÆSJ! jævli ekkelt...homoer..har sagt d t typen, manner som liker anal kan finne seg en mann, for da er de HOMO!

Skrevet

Menn som liker analsex er da ikke nødvendigvis homofile? Veldig snevert syn på det vil jeg påstå. Hva mener du om kvinner som nyter analsex da? De er vel EKSTRA kvinnelige de da, som vil stappes noe i alle plasser..eller?

Eller hva med homofile som IKKE liker analsex, er de skap-hetrofile?

Hva man liker og ikke liker sexuellt er helt individuellt, og så lenge man praktiserer lystene sine med en(eller flere) som er voksne, villige og også liker det, ser jeg ikke problemet. Og jeg ser i alle fall ikke hvorfor det skal plage deg/dere..Tråden var godt merket, så liker du ikke det den handler om må du da ikke lese om det?

Det sagt, hva i alle dager gjør et slikt spørsmål på Kranglesiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...