Gå til innhold

Milla, Alexandra, Erika, Victoria eller Johanna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mine favorittnavn akkurat nå. Venter ei lita jente.

Noen som vil si meg sine meninger om disse navnene?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alle navna egentlig er ganske fine jeg da=)

Men favoritten blir nok allikevel Milla og Erika!

Skrevet

Synes Victoria er så fint jeg! Ville klart valgt det. Eventuelt Erika, som også er et flott navn!

Skrevet

Milla er det eneste jeg liker!

Alexandra er ikke fint...

Victoria er et vel pompøst navn på en negativ måte...

Johanne,kan enda gå an...

Erika liker jeg ikke...

Skrevet

Johanna var det jeg likte best :)

Skrevet

Milla synes jeg er koselig, men ser ikke for meg en voksen dame med det navnet...Derfor hadde jeg tatt Johanna eller Victoria, de er fine.

Skrevet

Jeg likte ikke Victoria og Alexandra. De andre er helt ok. Hvis valget var mitt hadde det blitt Johanna.

Skrevet

Erika eller Johanna. De andre er kjedelige!!

Skrevet

Johanna er kjempefint, Milla også, men det er litt barnslig. Liker overhodet ikke de andre navnene.

Skrevet

Jeg liker absolutt ikke Victoria, og heller ikke Alexandra så veldig godt. Favorittene er Johanna og Milla, hadde nok valgt Johanna selv...

Skrevet

Milla og Johanna er søte navn.

victoria liker jeg absolutt ikke, resten er ok.

Skrevet

Johanna er fint, de andre er gyselige. (Unntatt Milla, som er fint på småjenter, men passer ikke på voksne damer).

Skrevet

Victoria synes jeg er finest har en datter som heter det bare med k i stede for c..

Alexandra er og nydelig kunne godt tenkt meg det på en ny datter..

Erika ok men ville ikke valgt det selv

Johanna kjedelig synes jeg

Milla passer på små barn,men ikke voksne..Så stort nei

Skrevet

Mine assosiasjoner og tanker om disse navnene:

Milla - kjempekoselig og søtt. Morsomt! Jeg liker navnet. Om 30 år kommer det jo til å være mange voksne som heter Noah, Isabell, Theodor, Kasper etc. Hvorfor ikke Milla?

Alexandra - Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker det ikke noe særlig. Jeg tror jeg synes det er for pompøst og kongelig.

Erika - Fint! Det er jo en fin blomst som heter Erika også.

Victoria - Ikke min stil. Jeg synes det er litt for pompøst.

Johanna - Kjempefint. Kjenner ei lita Johanna og synes det er så koselig navn. Det er norsk, solid, søtt og tøft. Passer enten jenta blir en tøff fotballspiller eller ei jåledukke.

Milla og Johanna er altså mine favoritter. Erika er ok.

Skrevet

Milla!!! Ingen over, ingen ved siden.

Helt sykt at folk mener at navnet ikke passer når de blir voksne....

Har det noengang hendt at en voksen dame ikke passer navnet sitt..?? Med alle de ultramoderne navnene som er in nå kommer det isåfall til å bli en hel generasjon gamle folk med upassende navn.

Nei sånn er det bare ikke!!

Skrevet

1. Erika - et nydelig navn! Ikke for "jålete" og absolutt et passende navn til ei lita jente :)

2. Må nok bli Victoria (ettersom jeg heter d selv, og er fornøyd med navnet mitt :)

Milla er jeg egentlig ingen fan av, synes d blir kallenavn på Kamilla jeg..(?) Alexandra er jo i for seg fint, men synes d blir litt "sossete". Johanna er egentlig fint d, men ville ikke kallet jenta mi for d :)

Lykke til!

Skrevet

vært greit å vite etternavn,er jo ikke alle kombinasjoner som høres like bra ut....men uansett,her er min mening:

Milla-kjempefint og jeg er uenig med de som syns det er barnslig,tenk bare på Milla Jovovich,kjempetøff dame...

Alexandra-hmmmm...tja....kanskje heller Sandra??

Erika-helt ok...kanskje med c??noen skrev at det er en kjempefin blomst...vel,det er jo bare røsslyng i potte...

Victoria-liker det ikke,får assosiasjoner til bortskjemte drittunger som syter for alt

Johanna-pent både på barn og voksen...alternativer er JohannE eller Hanna...

Skrevet

Min ragering:

Johanna er tidløst og vakkert

Victoria er det stil over

Alexandra har en fin historisk sus over seg

Erika er tøft, men litt for likt guttenavnet Erik

Milla er søtt, men høres mest ut som et kallenavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...