Gå til innhold

Ååååååå den som hadde hatt badekar..........sukk..............


Gjest

Anbefalte innlegg

 

De siste gangene jeg har dusjet så har jeg lengtet etter å legge meg i ett badekar fylt opp med varmt vann (veldig) og masse skum og bare ligge der å slappe av...........men har desverre ikke plass til det på badet........sukk.........

Ligget der å slappet av med en god bok,telys og rolig musikk.........det hadde vært noe det...............

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen. Har blitt endel dusjing i det siste, deilig å bli skikkelig varm! Kan anbefale varme risposer, jeg er helt avhengig av dem om dagen og natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal ikke bade de to siste månedene av svangerskapet. I fare for infeksjoner i kjeden.

 

:( Det er kjedelig. Jeg lengter også etter å legge meg ned i ett varmt badekar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, gjerne det er fare for infeksjoner i kjeden da, men ikke i skjeden tror jeg!!!

Så lenge slipproppen er på plass er det ganske trygt du. Litt annerledes om man har åpning, og om det er snakk om bading i svømebasseng/sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sniktitter innom fra Januar klubben..

 

Har badekar!! .... men varmtvannstanken gikk i helgen! :))

Så kos deg med en lang varm dusj du!!!!

 

hehe!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fare for infeksjoner hvis du bader i offentlige badebasseng! Ditt eget badekar er helt trygt! :o)

Det er jo mange som føder i vann og bruker badekar som smertelindring under fødselen. Dette hadde nok ikke blitt gjort hvis det kunne være farlig, så bad og kos dere dere som kan. :o)

 

Hilsen en som fikk badekar montert for to dager siden. :o) Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...