Hera83 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Skal man være forsiktig med det også eller kan man ha et "normalt" forbruk? Har tatt to paracet i løpet av tiden jeg har vært gravid, er 12+5. Har vondt i hodet i dag!
Niem og Patrick Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Paracet kan du ta selv om du er gravid ja Tok selv når jeg hadde influensa..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 det er veldig forskjellig hva leger og jordmødre sier til det! jeg har selv tatt mye smertestillende i mitt liv, men ikke noenting etter jeg ble gravid. Hvis jeg får feber vil jeg ta, men utifra det vil jeg helst klare meg uten. Jeg ringte en gang til føden for jeg var så ufattelig dårlig,de sa "det må du velge selv".. og da tok jeg ikke.. men dette velger du selv:) svigerinnen min tar paracet i ny og ne og babyen hennes har det bra i magen:) du kan evt spørre jordmor eller lege neste gang du er på kontroll og høre hva meningene deres er:) Lykke til med hodepinen:)
Hera83 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg er ganske obs på at jeg ikke skal ta med mindre det er helt nødvendig, så bruken begrenser seg slik sett. Skal spørre jordmor neste gang jeg skal til kontroll. Takk for svar!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 jeg sliter med migrene og fikk beskjed av legen min at jeg fint kunne ta paracet. men man skal ikke bruke ibux når man er gravid.
Hera83 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 Ok! Vil jo nesten tro at det er bedre for barnet i magen at moren har det bra selv om det kommer en paracet gjennom systemet i ny og ne.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Har selv fått beskjed av både lege og JM at jeg burde prøve å holde meg unna parecet. Så jeg tar det aldri...
storkenerpåvei. Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 jeg fødte i fjor og fikk da paracet som smertestillende. fikk beskjed om at dette er heeelt ufarlig for fosteret..ta deg en paracet el 2 hvis du er dårlig..men hold deg unna ibux!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå