Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Skal på mekling i morgen så jeg trenger litt innspill. Vi skal diskutere høytider etc. Er det dumt av meg å kreve at barna er samlet i jula? Det er to år mellom dem og de bor fast hos meg. Faren har ikke hatt kontakt med den yngste enda. Han er 20 mnd nå. Men det jeg lurer på er om jeg kan kreve at barna e samlet, enten hos meg eller han. Bare de er samlet. Guttene bor sammen, sover på samme rom sammen, går i samme bhg etc. De gjør ALT sammen. Det hadde blitt rart om det ene barnet er hos meg og det andre hos faren? Skjønner dere hva jeg mener liksom?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg syns det er en selvfølge at barna skal få feire jul sammen,samme hvem de er hos.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg er ikke i din situasjon, og hva reglementet sier aner jeg ikke.. men jeg menr at hvis faren vil det beste for sine barn, så splitter han dem ikke til jul - da blir han enig med deg ang annen hver jul og nytt år.. Hvis han ha dem i jula, ha du dem nyttårskvelden f eks.. Iallfall det som er logisk i mitt hode...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Det er nok mest vanlig at søsken er samlet ja. Spesielt siden de er så nære hverandre i alder i tillegg. =) Lykke til =)
LadyLuck & Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 jeg mener de bør feire sammen. Det gjorde alltid jeog min bror etter skilsmissen, og er nesten ni år mellom oss
En Prins + Prinsesse Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 helt enig med Spinderella!!! så mye de ungene er sammen syntes jeg det er viktig at de også er sammen i høytider.. å ikke minst når faren ikke har møtt den yngste enda en gang!!! jeg mener nesten du kan kreve å få ha begge to!!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Det var akkurat det jeg ville høre! DA er jeg ikke på bærtur da Takk, alle dere tre
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 selvsagt skal de feire sammen. Hva med at dere prøver å være sammen juleaften bare for barna sin skyld da?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 hvis han ikke har særdeles god grunn til å ikke hatt 20mnd'ingen enda, burde hn vært nektet all samvær... tilbake til spørsmålet -- helt enig med deg. kan ikke splitte ungane i jula. det er superego, eneste grunn er at foreldrene ikke vl være alene :-) så heia deg!!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 SAken er den at elste gutten har hatt samvær før med pappaen, men ikke siden påska i år. Og han yngste har truffet faren sin kun et par ganger, til sammen kanskje 2 timer. At han skal ha dem i jula nå er uaktuelt. Kanskje neste år om han er flink å følge samværsplanen. (opptrapping etc)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Kjipe-Laila: han er nektet samvær.... pga rus, vold etc. Nå vil han ha mekling fordi han mener at det brevet jeg fikk fra barnevernet om at jeg ikke måtte sende barna dit ikke er gyldig grunn til å nekta samvær! Tjo ho...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Kjipe-laila: jeg glemte å si at han ikke har hatt lyst å bli kjent med minstemann. Han eksisterer ikke for han liksom. Det er kun eldste han har hatt samvær med så det er på en måte kun eldstemann som er preget av at han ikke får ha samvær med sin far. Minstemann vet ikke hvem faren er fordi faren ikke har villet bli kjent med han (har tilbudt samvær maaaange ganger, null interesse. Kjøpte ikke engang julegave til minsten ifjor, kun eldste)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 ville aldri splittet barna mine i julen! stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå