lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Bytta gynekolog igjen, fordi jeg er dritt lei av at ingen gjør noe fordi jeg er så ung". Blir da søren meg 24, og har hatt snart 6 år sammen med sambo.. Jaja.. en hun nye satt meg iallefall på Metformin. Mente at det kunne hjelpe i min sak, så nå får vi krysse fingrene Skal prøve det frem til neste gang jeg blir gravid.. Skjer det ikke noe før våren, så får jeg Albyl-e også. Så prøver vi disse to tingene frem til September Virker ikke det heller, så er det rett på prøverør :) Sinnsykt deilig å ha en plan kjenner jeg. Vi vil ikke starte med prøverør før sept neste år, fordi vi skal bygge nytt hus, og det blir kanskje litt mye stress på en gang Så oppfordring til dere alle: er dere ikke helt nøgd med gyn, så bytt!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Så bra at du endelig fikk noen som tar deg seriøst. jeg har opplevd akkurat det samme som deg. jeg har til og med opplevd å få løyet i tryne at jeg er 100% frisk, når blodpørvene mine viste helt tydelig at det var noe rammlende galt. Jeg går ikke der lenger for å si det sånn. Ser du har fåttt en plan, er så ufattelig godt å ha noen planer å følge. Skal selv ta prøverør om ca 6 mnd (kan være lengre, er avhenigig av at kroppen min klarer å få ned FSH verdiene selv) dersom jeg ikke blir gravid på pergotime og crinoine. masse lykke til, støtter deg i at det er lurt å skifte gyn om man ikke er fornøyd
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Det er lurt ja Angrer ikke et sekund Håper vi begge lykkes snart da Er det noe du kan gjøre selv for å få ned fhs verdiene dine? Vet at mange bruker Efamol ved tidlig overgangsalder (det var problemet ditt ikke sant?) Bruker det selv, for å få hjelp til å styre hormonene og lette på menssmerter osv. Prøvene som blei tatt etter en mnd på det var superbra Er Nattlysolje, bare veldig konsentrert og god. Koster 600 for pillene, men de holder til gjengjeld i 3-4 mnd. Er jo noe å prøve? klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Det sies at det er ingenting jeg kan gjøre, men jeg stoler ikke på det de sier. jeg går til akupunktur, hun har kjlart det før, så jeg håper hun klarer det igjen. Efamol har jeg ikke hørt om, hvor får man tak i det, noen plass jeg kan lese på det på?? Håper vi lykkes ja, det er på tide du gjør det:)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Så flott da, lioevr! Må være så fint å han en klar plan! Håper det er det som skal til for at dere får en liten en.. Hvordan byttet du gyn da? Jeg kommer til å gjøre det hvis jeg ikke er fornøyd med han jeg går til nå etter neste time. Går du privat eller? Er det mye dyrerer å gå til private gynekolog?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 jeg går privat. det koster nesten 1000 kr pr. time, så det er dyrt
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2007 Du får efamol på live helsekost butikkene
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2007 Går ikke til privat nei. Jeg bare sa ifra til legen min at jeg ikke var fornøyd med hun jeg hadde, og ba han om hjelp til å finne ei ny, som hadde spesialisert seg på barnløshet. Var ikke verre enn det :)
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Såpass ja? Ja, det går sikkert greit for meg også da, hvis jeg bestemmer meg for å bytte. Legen min er så grei og hjelper meg med alt! Så bra at du er fornøyd da! Og at du er "ung" er jo ikke noe grunn til slacke -heller omvendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå