Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 hva skal jeg kjøpe av barneutstyr ting, som dere synes har funket og er bra?!? trenger tips...
månesol Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Stellematten deres er helt super og det samme er 10pakningen med vaskekluter :-)
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 fine billige sprinkelsenger, komoder osv. også saueskinnet er veldig fint:o)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 ja he sett oss ut en kommode, so skal vi kjøpe stellematta, sauseskinn har vi,men kanskje vi skal kjøp ett til =)
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 saueskinnene er greie å ha på golvet liksom åsså koster de bare 199 kr! vi skal ha et dyrere og med mindre pels på i vogga, men ikea sine funker helt fint til å ha bebien liggende på gulvet på)
signaturen Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 ikea har kjempemorsomme uroer til å ha over senga, og kjempefin babygym:) badebalje og stellematte er jo også veldig billig der:p
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 hihi, morsomt, du skrev sauseskinn,var litt deppa nå og skal ikke mye til før ting blir moro, hehe
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Veit det er endå litt tid før ein tenke på det, men vil ikkje anbefala barnestolen til Ikea. Den virkar billig og grei i og med den er lett å demontera og ta med seg, men beina på den skrånar utover og det er VELDIG lett å snuble i den.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Å, jeg digger denne stolen! Svigermor har den, foreldrene mine har den på hytta, masse cafeer som har den, jeg har hatt den med på campingtur! Absolutt å anbefale, men husk å kjøp med brettet som hører til! Ikke tenk noe på den oppblåsbare puta, den er bare i veien. Men det er helt riktig som Anonym sier at det er lett å snuble i beina, så det er viktig å plassere den et sted hvor det ikke er trafikk. Er ikke det mulig hjemme hos dere, så ville jeg valgt en annen stol. (Men det er altså ingen lov som sier at barnestolen må stå på enden av bordet, du kan like godt ha den på det minst traffikerte stedet, som innerst mot veggen. Litt mere styr når babyen skal ut og inn, men så står babyen så trygt som overhodet mulig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå