bestemt oss:) *mamma* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg lurer på om befruktningen er arvelig? Min mamma sa at hun bruke 1 mnd på å bli gravid, og jeg og sambo har akkurat bestemt oss for å prøve;) Sluttet på pillen i går.. IIIk :D
nr2-imagen:) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Min mamma ble også gravid på første forsøk med både meg og søstern.. Men både jeg og søstern har brukt litt lengre tid på å bli gravide.. Søstern brukte 9mnd. Jeg er ikke gravid enda, og er i 5pp. Så jeg tror det er litt tilfeldig..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Det kommer veldig an på hva som er galt og ikke galt. Alle i min familie har blitt lett gravid, men ikke jeg. Brukte 2 år på første, har nå prøvd 1 år på nr.2 men ingen spire i magen. Grunnen til at jeg ikke klarer det er at det er noe galt med meg. Og så må man ikke glemme at selv om alle på din side er blitt lett gravid, så kan din mann eller andre på hans side slite. Så det har mye å si med kombinasjonen også
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Mamma og hennes søstre ble veldig fort gravide, det ble jeg også så jeg tror litt på det ja!
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 så en prøveperiode, vil det da si en syklusperiode? Elelr har jeg missforstått helt... Mamman til sambo brukte 14 år mellom barna sine.. så... håpe ikke det er arvelig...
honey,5pp Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Både moren min og søstern min fikk klaff på første forsøk,mens det har nå ikke skjedd med meg..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Både mamma og svigermor har fått 4 barn lett,vi har enda ikke klart det etter 2,5 år,så jeg tror ikke det har noen sammenheng nei. Desverre.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Mamma og pappa brukte to år på å få meg, inkl en SA. Lillesøss brukte de også over året på å lage. Mens både jeg og søss ble gravide på første forsøk.. Hun hadde gått på P-stav, og rakk ikke få tilbake mensen. Jeg brukte seks måneder fra pilleslutt til vi fikk en ordentlig pp. Og da klaffet det! Sambo jobber offshore... Så tok litt tid av den grunn Så hos oss ser det ikke så arvelig ut, men man vet jo aldri... Personlig tror jeg det arvelige har betydning i neg forstand... Av og til er det jo fysiologiske grunner til at man sliter, og disse kan jo være arvelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå