rødhette* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hvor små str finnes cherrox i? Når på våren er det vanlig å ta i bruk regntøy?
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Cherrox får du vel ned i str 19-20, og regntøy bruker man først i april mai:o)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Kan man ikke bruke regntøy hele året? Det kommer vel ann på været?
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Det gjør det såklart. Her nord går det mest i vinterdress, men lurt å ha regntøy i bakhand:o)
rødhette* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Men cherrox er vel ikke særlig bra for føttene hvis de ikke kan gå, evt går lite? Funderer på hvilken str vi vil ha regntøy til han i.. Men siden han bruker str 80 nå, er det vel greit med str 86.. Hvilke gjorde det best i test igjen?
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Reflex sitt regntøy er veldig bra, nesten hele bhg til F har det:P
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Dersom han ikke går hadde jeg bare brukt gode gore tex vintersko. Og dersom regntøyet ikke er stort i str hadde jeg kjøpt 86. For da slipper du å kjøpe nytt til høsten. Vet ikke hva som er best i test. Men vi har reflex sitt og det er kjempe bra. Anbefaler ikke å kjøpe regntøy med tykkt for (noen har fleece bukse som du kan feste på innsiden av regntøyet), de er ikke bra, for dersom foret blir vått så trekker vannet seg oppover og de blir enda våtere.
rødhette* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2007 Svigermor har visst kjøpt cherrox til han... Satser på at vi får bytta de i andre sko, for det vi hadde tenkt å kjøpe til han selv.
rødhette* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Hvor selges reflex regnsett, og hva koster det?
rødhette* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 Er det best med hel dress eller delt til en på 1 år?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Gå inn på reflex.no, der finner du sikkert forhandlere. Du får sikkert bytta sko.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 i fjor måtte vi bruke regntøy hele året! møkka vinter var det!!!!!!!
rødhette* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2007 Ok, da har vi bestemt oss for reflex to-delt regnsett og reflex ulldress. Så får vi se hvordan de er i størrelsene... Hvilke erfaringer har dere med størrelsene dems, sammenligna med f.eks. lindex sine klær?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 Hørest smart ut Og dersom det er skikkelig kaldt bruker jr hjemme strikka bukse og genser under. Jeg kjøpte str 86 selv om jr brukte 80. Vi bare bretta opp hendene. Den er hverken stor eller liten i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå