Gå til innhold

Vistaprint,dere som har bestilt julekort derfra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er/var dere fornøyd? Lurer på om jeg skal bestille derfra... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt andre typer varer der tidligere.Og kommer aldri til å gjøre det igjen. Det er en møkkabutikk, unnskyld meg.

Det skal liksom være så billig, ja tilog med gratis enkelte ting. Men for det første produserte de varene våre i utlandet så vi måtte betale toll(!) på gratisvarene! Står sikkert et sted på siden at de produserer varer i utlandet, men vi fikk det ikke med oss ved bestilling.

Ellers sender de mail i hytt og pine, som de stadig må rette opp selv pga feil informasjon og tilbud som ikke stemmer. For meg virker hele bedriften en flopp. Finnes mange andre steder du kan bestille fine julekort,det er nå min tanke.....

Skrevet

Jeg har bestilt fra vistaprint, men ikke fått kortene enda. Men alle jeg har hørt om er fornøyd. Det stemmer at man må betale toll på varene hvis det overstiger kr 200, men det fremkommer på sidene deres.

Selve kortene er billige, men portoen kommer i tillegg. Hvor mye denne er på kommer an på hvor rask levering en ønsker.

Dersom kortene + porto overstiger kr 200 må du betale toll.

Jeg har faktisk bestilt 50 kort, og det kom på under kr 200 inkl porto. Da valgte jeg den seneste leveringen, det går ikke an å gjøre nå hvis du vil ha de til jul da, for det er ca 3 uker.

Skrevet

Jeg bestilte kalendere derfra og er kjempefornøyd. De ble veldig fine og rimelige med et spesialtilbud som var da. Det kom på nesten 500 kr, men jeg betalte aldri noe toll for det...

Har også bestilt julekort der, de var bittelitt mørke, men helt greie. Veldig fine design der. Kortene bestilte jeg i november når det var tilbud, så det ble under 1,50 pr kort.

Valgte seneste levering (3 uker), men det tok bare 8 dager. Det samme med kalenderne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...