Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Småjenter uten jobb eller utdannelse bør ikke få barn, og er ikke kompetente foreldre. Synd for ungene da. :-/
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ja, de er jo vant til at mamma og pappa betaler, og nå skal staten overta ansvaret. Drittunger.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 og hvor har du det i fra da lille venn?
KaMa Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Og dette var dagens fantasifoster som snevre mennesker tyr til når nøden er størst?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Så du angrer deg.... ) Må ikke ta alle under en kam fordi vet du )
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/11060369 http://www.dinbaby.com/forum/thread/11059703 To eksempler på nek som tror samfunnet er lykkelig fordi de har fått barn... Derfor skal vi andre liksom sponse de resten av livet.
KaMa Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Uinteressant å gå inn på sladre-linker.. Om det er tilfellet det du skriver, så er det eneste som fanget interessen at noen mener at samfunnet er lykkelig. Men jeg har en følelse av at det er du, HI, som ikke helt vet å formulere deg. For øvrig, har du hørt at sladrehank fortjener bank?
KaMa Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 For tiden leser jeg mest bla-bla. Her inne. Noe mer du lurte på?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Gidder ikke åpne linkene dine, men det foresvever meg at du antakelig er en av de kjipere menneskene i verden.
Eat sardines and die Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Jeg ser faktisk ikke problemet her jeg. I henhold til den ene av linkene, spørres det jo bare etter hvilke rettigheter man har................helt greit det vel? Ser absolutt ikke noe som beviser at de ikke er egnet som mødre.....................(hvor er far i argumentet ditt?) Du må nok underbygge påstandene dine bedre enn det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå