Gå til innhold

Mitt første "onklie" kyss.......

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Tror jeg var 14-15 år ca, alle vennindene mine hadde hatt flere kjærester og kyssa (tungekyss) for leeeeenge siden. Jeg var helt uerfaren, hadde vært forelska mange ganger, men siden jeg var så sjenert hadde det bare blitt med en drømmende forelskelse:P

Så var det da jeg var forelska i en fyr, han var året eldre enn meg, og var bynt på videregående (jeg gikk altså i 9 da). Han var litt intressert i meg og, men siden jeg var så sjenert var det ikke bare bare hihi. Vi var i samme vennekretsen, og traff hverandre hver dag, vi samla oss hos de som bodde på hybel og så film eller bare skravla og hadde det gøy.

En vinterkveld jeg skulle hjem, (hadde strenge foreldre, så måtte som regel hjem før vennindene mine) ville han følge meg til krysset.

Da vi kom dit sto vi å prata ei lita stund, før han lener seg mot meg for å kysse meg, (hadde ikke kyssa før, og var veldig nervøs for hvordan man gjorde det når man tungekyssa:S)

Så etter beste evne prøvde jeg da å kysse tilbake, passe nervøs var jeg:P Så kom tunga da, OMG tenkte jeg... og i ren panikk blåste jeg stakkaren i munnen ( at jeg tør fortelle.......:S hihi)

Kan tro mine søte små (sålang jeg vet, ukyssa) ler godt når jeg forteller dem om mitt første kyss (de er 10 og 11 år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåste,faktisk;-)

He-he...

jeg fikk mitt første tungekyss da jeg var 13, i skogen ved slalomløypa.Syns det var kaldt,ekkelt og vått...

Skrevet

*Fnis*

Ved mitt første kyss husker jeg ikke hvor gammel jeg var, men det var veldig koselig. Ikke så romantisk kanskje, siden vi så på "Days of our lives", så vel ikke på, men det var på i hvertfall, fint å ha på når det var ubehagelige stillheter. Husker navn og sted og alt, bortsett fra hvor gamle vi var, hehe... Han er forresten en god kompis av meg den dag i dag :)

Skrevet

Hihi! husker mitt første kyss også... lasse het han, og jeg var dauforelska. kuleste gutten i verden var han. vi var dritings på martini bianco bak en speiderhytte. var ikke så veeeldig suksessfult.

Skrevet

Jeg var 14 år og han var 15 år, han var en kjekkeste gutten på skolen, og han hadde valgt meg til å være kjæresten sin!

En kveld vi hadde vært hjemme hos meg og han skulle hjem spurte han om han kunne få et hade-kyss. Jeg husker enda at jeg ble helt mo i knærne og etter at han gikk sprang jeg inn på rommet mitt og slang meg på senga. Der låg je gtil jeg fikk roa meg ned før jeg gikk inn til mor og far. Følte at det lyste av me gog at det gikk ann å se på munnen min hva vi hadde gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...