Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry at jeg ikke kom i går men jeg tok faktisk toget kvart over åtter og kom ca 10 min forsent ettersom vi hadde fått bord halv ni men men, jeg gikk ned til aker brygge (alene) og da jeg kom til Fridays ble jeg pokkern meg nekta adgang! fyren som stod der sa at alle som skulle inn måtte være over 20, så der stod jeg da og følte meg veldig alene ;-p jeg har jo ikke nr.et til noen av dere heller (dumme meg) så jeg fant ut at jeg likesågodt kunne dra hjemover igjen..:-S det var skikkelig trist for meg og ikke minst en bomtur til byen! jeg fyller jo ikke 20 før om ett år så og jeg trodde jo at det skulle være 18 år der i alle fall FØR klokka 21!!! ;-D

jaja, håper dere ikke er altfor sure på meg også håper jeg alle hadde en fin kveld i går :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig rart ut for de fleste kom 9 og ingen av de ble spurt om leg, dessuten så traff jeg noen ganmle venninner som hadde med seg jenter på 17 år.. Du ser vel ikke så ung ut du? Dessuten kunne du bare sagt at du skulle spise der, må jo ikke gi deg så lett

Skrevet

oki, nei jeg stod der en liten stund.. tenkte jeg skulle gå inn og spørre om det hadde kommet noen men som jeg sa ble jeg nødt til å vise leg og for å svare på spørsmålet ditt så nei, jeg ser ut som en helt vanlig 18-19 åring, men når man får beskjed av vakten om at det er 20 år så er det jo det da..

det kom en jentegjeng litt før meg og de ble også nektet adgang og de sa at de hadde reservert bord også men han som stod der var visst ikke keen på slippe de som ikke hadde leg inn :/

ikke vet jeg men jeg gikk iallefall igjen...

Skrevet

NEEEEI? For noe tøv, så dritt at vi ikke hadde vekslet nr altså!

*møkkamannen*

Skrevet

ja jeg tenkte på hvor dumt det var at jeg ikke hadde nr.et til noen av dere, for om dere var rett ved siden av hadde jeg ikke kjent dere igjen ettersom jeg ikke kjenner noen :-s skal huske på å spørre om nr. neste gang :-D

men jeg håper dere hadde det koselig for det om jeg ikke var der da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...