isa3 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 hei, jeg har bekkenløsning og hadde det helt siden uke 7. men nå er jeg uke 16 og det føles seg ut som det bli litt bedre. er det mulig at der er håp for at det gå bort??? noen med samme erfaringer???
*Super*Mamman* Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Slik har jeg også det. Begynte med smerter i uke 6, fikk nesten ikke til å gå i perider, men nå er smertene nesten borte. Vet ikke om det er bekkenløsning eller ikke, me smertene sitter iallefall i bekkkenet, korsryggen og halebeinet...
mamiladi Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har litt av og på med smertene også. Grunnen er vel at alle gravide har bekkenløsning, men ikke alle har smerter pga det, og det varierer hvor kraftig vi har det. Jeg får mest vondt hvis jeg overanstrenger eller feilbelaster, så jeg prøver å "lytte" litt til kroppen :-) og tar det med ro hvis det gjør vondt.
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 heldig du da! jeg har hatt bekkenløsning siden uke 8 er nå 16 uker på vei og jkeg blir sakte men sikkert verre... fikk beskjed om at jeg antagelig vil være sykemellt helt fram til fødselen.... det er leeeenge det!!!
isa3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 takk for svarene.fint å høre at der er flere som har smerter som kommer og gå. rare greia, noen dager siden klarte ikke jeg å stå og i hvertfall ikke gå og nå kjenner seg det mye bedre ut selv om magen vokser og vekten stiger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå