Gå til innhold

imorgen skal vi handle julepynt :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

duker,nisser,stjerne og sånn lysestake i vinduet :))) jeg gleder meg som en unge...det skal bli så herlig å endelig få pyntet her inne :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, det er koselig å gå rundt å handle pynt.

Mannen min får en bekymringsrynke i panna hver gang jeg skal "bare ut en liten tur".. ;o) Han vet jeg kommer hjem med litt "nissestasj".

 

Synes alt jeg har er klart for bytte, hver eneste år ;o)

Skrevet

haha ikke sant..:P

 

jeg elsker å handle uansett hva det er da,men når det er pynteting og ting som er med på å gjøre leiligheten mer fin så er det myyye morsommere :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...