vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 han pleier aldri å bli fyllesyk, men etter julebordet til faren min igår tok det helt av og idag og inatt har han vært mega dårlig stakkars... trenger sårt tips...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Cola kan hjelpe litt, sammen med paracet, og så klart mat.. Frisk luft er heller ikke så dumt.. Ellers så er vel det beste rådet å ikke drikke så mye.. Er noe med å kjenne sine begrensninger..
LadyLuck & Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 hent den j** elgen, så sutter hn å rope på den. *knis* neida, er jo litt seint nå, men burde jo begrense seg litt på drikkinga da. Beste bakpå tipset mitt er nysteikt (evt oppvarma) sjokoladekake og søt appelsinsaft. Funker hver gang for meg (det og mase sigaretter)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 så sjelden han drikker unnet jeg han å ta den helt ut igår men når jeg nevnte sjokoladekake fikk jeg et rart uttrykk... hehe tror jeg skal dra han med meg en tur ut etter jeg har laget noe mat til han som han absolutt ikke orker sier han.. hehe men cola med eller uten kullsyre?
Bea en av hver Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Litt cola i et glass med en teskje salt oppi. Røres godt sånn at fresen går ut. Smaker forferdelig, men funker fantastisk. ca 2dl, alt drikkes med en gang.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Det bør haan vel kjenne på selv hva er best, men fungerer godt med kullsyre tror jeg. Leeeeenge siden jeg har vært fyllesyk nå, men har alltid hatt cola i kjøleskapet til dagen etter når jeg har vært ute på fest.. En annen ting er Zyrtec allergitabeletter. Men de bør vel helst tas før man begynner å drikke, men om du har sånt i hus, så gi han en.
Supertea Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Pizza fra Peppes, to paracet og masse appelsinjuice er det eneste som funker på meg når jeg er fyllesjuk. Og så masse vann på kvelden (morran) før jeg legger meg, men det er jo litt for sent for samboeren din nå da
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2007 bea: jeg skal prøve tipset ditt de andre funker kanskje litt sent nå sover han så lar han sove jeg tusen takk for alle tips iallefall
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Det er jo ikke så lett hvis han kaster opp, for da klarer han vel ikke spise eller drikke. Hvis han klarer å få i seg noe så kjøp Cola. Når han blir så bra at han klarer å spise noe så kan du lage egg og bacon. Det siste ser ihvertfall ut til å ha en magisk virkning på han her i huset.
Turid Laila Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Kanskje han har lyst på karamellpudding eller sjokoladepudding med masse vaniljesaus? *fnis* Nei har ikke noen tips til deg egentlig. Men har du sjekka ute? Det SNØØØØØØØØØØR!!!!
Labambie Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 5-6 b-vitamintabletter og masse masse vann... Og ellers bare gi han masse sympati. Hehe! Fyllesjuke er det jo svært lite som hjelper mot.. Huff..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2007 HOCKEYMOM: haha du er i slaget idag ser jeg :P og vettu hva??? det SNØØØØØØØR IKKE..... haha:) og hvis det snør oppi høyden hos dere, så ut å leke i snøen... hehe...
Turid Laila Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Er ikke jeg alltid i slaget da? Det snødde da innlegget ble skrevet, fem min. senere var det opphold og så kom de jævla regnet tilbake igjen. Møkk! Har ikke været sett på kalenderen eller? Det er faktisk desember, og 22 dager igjen til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå