Gullklumpen! Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er det vanelig å miste første gangen man blir gravid? Jeg var gravid nå for første gang og mistet i 6 uke! Syns å ha lest at det skjer så ofte eller tar jeg helt feil?
petronella_78_med spire =) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Spontanaborter skjer i hvert 5. svangerskap... Så det er i det store og hele ganske vanlig at dette skjer. Men om det er vanligere første gangen man er gravid, eller hva...det vet jeg ikke. Lurer litt på dette selv faktisk....da jeg fikk positiv test i dag =) (etter 1,5 år med prøving)...mye tanker som surrer rundt nå ja...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Spesialistene sier at nesten alle kvinner mister en eller flere ganger i løpet av sin fruktbare periode i livet. Tenk på alt som skal klaffe!! men mange mister nok før de vet at de har vært gravid i det hele tatt!! Det er mest vanlig å miste før 12 uker. Selv mistet jeg i August. Har et barn fra før og har aldri mistet før. Lykke til videre, håper du blir fort gravid igjen hvis du ønsker det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå