☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 og GJETT om jeg ble gifte syk..å herregud... det er det vakreste,mest rørende jeg noen gang har vert med på.. herregud så vakkert det var..*sukk* vakreste bruden noengang,det er jeg sikker på.. men det ble så dumt,for jeg ble stuptrøtt i 22 tiden og ville bare sove..klarte å holde meg til 01.30 før vi dro,og da trodde jeg jeg skulle gå i dørken... sånn er det å være småbarnsmor gitt..
Helnøtt med spire:) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jepp hehe...det er heelt fantastisk:) Gifta oss i sommer vi, anbefaler det på det sterkeste hehe.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 ja jeg skal VERTFALL gifte meg en vakker dag...)
*Rutletutt* Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Ja, da må jo samboer få fingen ut da;o) Planlegger bryllup selv, men skal ikke gifte oss før sommeren/våren 2009...leeenge til:o/ Tok samboer "bare" 11 år og nesten 2 barn før han endelig gikk ned på kne...får håper du slipper å vente like lenge;o) Ja, man blir sliten som mamma, gitt...sist vi var i bryllup gikk jeg hjem stuptrett kl 21....(men da var Milla på 7 uker med...) ;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 ja jeg var så trett at jeg hadde vondt i øynene...haha.. huff nei,11 år venter jeg IKKE,så enkelt er det,haha har ikke hast enda men 11 år er LITT for lenge
Mrs. Bouquet Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Kanskje jeg skulle gått i bryllup jeg også, og blitt bitt av basillen. Å ha bryllup frister meg omtrent like mye som å stikke hånda i do, men gift kunne jeg godt vært.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 ååå jo det var så herlig.. de sa så mye fint til hverandre,og bruden sang for sin nye mann...da var det ikke et tørt øye i lokalet,det var så FORBANNET nydelig..
Libido- Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 ja det er rå søtt =) Vi holder på med planlegging av bryllup nu, gifter oss 08.08.2008 Gleder meg som bare det =D
Mrs. Bouquet Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Hehe, for meg hørtes den beskrivelsen litt småkvalm ut. Hadde mannen min sunget for meg i bryllupet hadde jeg blitt rimelig flau.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 åååå så heldige dere er ) etter hva jeg fikk intrykk av igår(første bryllupet mitt) så kan jeg ikke tenke meg noe mer romantisk!!!!
Libido- Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Helt enig! Har vært i mange bryllup, men blir like medtatt hver gang =) Håper jeg ikke griner meg igjennom hele mitt eget.. hehe
*Rutletutt* Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Husk vannfast mascara, he he;o) Vi skal gifte oss i utlandet, vi - men nærmeste familien med - det gleder jeg meg til:o)))
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2007 nei jeg skjønner ikke at de klarer det jeg.. kommer til å grine så tårene spruter tror jeg.. og alle ble helt paffe da bruden sang..DET hadde jeg aaaaldri klart,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå