Gå til innhold

Har dere mange planer i helgene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes alle vennene mine er så opptatt. Plier dere å ha mange planer i helgene? Jeg blir stressa hvis jeg har planer i 3 helger framover jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig. Denne helga hadde vi endel planer, andre helger har vi ingenting. Har en mann som jobber endel helger da, så blir lagt opp etter det og. Reiser bort minst ei helg annenhver måned også, besøker slekt osv.

Skrevet

NEI!!

Alle fortjener å slappe av etter en "hektisk" uke, med barnehage, skole og jobber. Vi tar det med ro, og ser dagen an. Koser oss sammen som familie. Finne på noe? Ja, hvis vi har lyst (og alle orker)!

Skrevet

Næ, eller tjo, kommer an på hva du mener med planer. Jobber hver 3 helg, så da er jeg jo ikke hjemme, så er Guttongen hos pappan annenhver helg. Så de få helgene vi får sammen er mest bare kos og lite planer. Kan feks planlegge å dra på kafe eller besøk en av dagene, men thats it. Prioriterer å være hjemme. Men de helgene han er hos pappan drar jeg ofte bort og blir gjerne hele helga.

Skrevet

Nja, vi planlegger sjeldent langt fram i tid, tar det mer som det kommer. Denne helga har jeg jobbhelg, neste helg er det julebord. Ellers pleier vi å sende en mld til venner og familie i helgene og dra på besøk eller få besøk. Alt ettersom om vi orker. Nå framover går det nok mye tid på juleforberedelser tenker jeg. :o)

Skrevet

Nei, det er sjelden vi ha store planer i helgene.. Syns det er så godt å bare slappe av, og nyte de dagene.. Vi kan dra på besøk eller få besøk, men det går sjelden slag i slag for å si det sånn... Nå skjer det noe hver helg frem til jul - men ikke masse, får bare besøk...

Skrevet

Nei, i helgene har vi ikke så mange planer, nei. Vi syns det er godt å ta det med ro i helgene. Jeg ser at jenta mi på to setter pris på litt ro rundt seg da også. Det skjer jo masse i barnehagen i løpet av uka.

Skrevet

Nei, legger ikke så mange planer, liker å ha det fritt i helgene. Kunne ta ting litt på sparket.

 

Noen helger drar vi på hytta og koser oss.

Nå i julestria har jeg noen planer i helgen om å bake med Lucas og sånne koselig familieaktiviteter.Ellers så blir det ofte middag hos mamma eller pappa, men ser ikke på det som en plan i den forstand, mat må vi jp ha uansett :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...