*duskjønnelille* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hei, lurer på om det er noen som er i samme situasjon som meg. Hadde siste TR 21 okt, og sluttet me piller etter det. Nå er det 6uker siden jeg har hatt TR, testet meg på IKM dagen, men negativt. Tror ikke jeg er gravid, føles ikke sånn. Er det andre som har ventet lenge før de har fådd TR igjen etter pilleslutt? Vet at den kan være ustabil og at det kan ta tid før man får normal syklus igjen. Men er veldig irriteranes å ikke vite om når man får TR, sjekker og er bekymret hele tiden for at skal bli lekkasje...Noen med erfaring fra dette?
Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Det tok ikke så lang tid for meg personlig. Men jeg har en venninne som tok siste pille i august og har enda ikke fått TR tilbake. Det kan ta veldig lang tid før kroppen er helt i balanse. Det er fryktelig kjipt å vente så lenge, Håper den kommer tilbake snart. Kanskje du bør prøve å ta det litt rolig og ikke stresse med det, selv om det er veldig vanskelig når det går så lang tid.. Krysser fingrene for at tanta di kommer og blir litt regelmessig.
H&M pluss tre små Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hei Jeg sluttet på p-pillene i august. Fikk første mens etter 28 dager, men etter det ble det bare kaos:) Tok 42 dager før jeg fikk neste mens og etter det tok det 21 dager. Fikk tips om å dra til fotsone for å stabilisere syklusene og etter kun tre uker ble jeg gravid:) Nå har jeg flyttet inn til 1.trimester og krysser fingrene for at spiren sitter i 9 mnd. Lykke til!!
Moni84 Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg sluttet med piller i oktober og hadde bortfallsblødning 15.oktober. Etter det fikk jeg TR 22. november, men jeg blødde bare i 2 dager. Pussige greier. Virker som det kan ta litt tid før det blir normalt igjen ja..
honey,5pp Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Personlig så gikk det ikke så veldig lang tid før jeg fikk igjen mensen.. Men har lest at det regnes som normalt at det kan gå 3-6 måneder før man får den igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå